3 آذر 1395
شماره خبر: 170222

سیستم بهداشت و درمان البرزبرای مقابله با طغیان آنفلوانزا آمادگی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سیستم بهداشت و درمان البرزبرای مقابله با طغیان آنفلوانزا آمادگی دارد


مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت که با توجه به فرارسیدن فصل سرما همه فعالان بهداشت و درمان استان برای مقابله با هر گونه طغیان بیماری آنفلوانزا آمادگی دارند.
دکتر حجت الله براتی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان البرز در استانداری، افزود: در صورت نیاز داروخانه های شبانه روزی به منظور خدمات رسانی بیشتر فعال خواهند شد. وی اضافه کرد: انتظار ما از دستگاه هایی چون آموزش و پرورش، رسانه ها، صدا و سیما، شهرداری و نیروهای نظامی و انتظامی این است که با اطلاع رسانی بیشتر در خصوص نحوه پیشگیری از آنفلوانزا سیستم بهداشت و درمان را یاری رسانند.
براتی ادامه داد: باید از تمامی طغیان ها قبل از ورود همه گیر به جامعه آگاه شویم چرا که در این صورت می توانیم با آن مقابله کنیم. مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اشاره کرد و بیان داشت:معدوم کردن پرندگان، دفع مناسب لاشه و قرنطینه کردن از مهم ترین اقداماتی است که در این خصوص می توان انجام داد. براتی با بیان اینکه عرضه پرندگان زنده باید از بین برود، گفت: در بحث آموزش جامعه برای آگاهی بخشی بیشتر نیاز است که همه ارگان ها وارد عمل شوند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود