5 آذر 1395
شماره خبر: 170290

کاهش شدید دما و لزوم مدیریت مصرف گاز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کاهش شدید دما و لزوم مدیریت مصرف گاز


کاهش شدید دما و برودت هوا در سراسر استان البرز میزان مصرف گاز به ویژه در مصارف خانگی را به طور قابل توجهی افزایش داده و ضرورت دارد مدیریت مصرف بهینه گاز از سوی هموطنان اعمال شود.
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرده که در روزهای آینده مصرف گاز به بیش از 500 میلیون مترمکعب گاز در کشور می رسد. مجید بوجارزاده تاکید کرد که پیش بینی می شود میزان مصرف گاز در بخش خانگی به بیش از 500 میلیون مترمکعب افزایش یابد، بنابراین از عموم هموطنان گرامی تقاضا داریم با مدیریت و مصرف بهینه گاز، زمینه را برای تامین پایدار و مستمر این نعمت الهی در سراسر کشور فراهم کنند.
بوجارزاده از مشترکین گاز درخواست کرده که با استفاده از لباس و پوشش متناسب با فصل سرما، کاهش حداقل یکی از بخاری های منزل، تنظیم درجه موتورخانه بر روی 50 تا 60 درجه، رعایت دمای رفاه 21- 18 درجه، بستن دریچه های کولر، گرفتن درز پنجره ها، استفاده از شیشه های دوجداره و کاهش حداقل یک درجه از گرمای منزل، این شرکت را در خدمات رسانی مناسب به هموطنان یاری رسانند. روابط عمومی شرکت گاز استان البرز نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به افت محسوس دما در 22 استان کشور و به تبع آن افزایش مصرف گاز طبیعی از عموم مشترکین گاز استان تقاضا می‌شود، ضمن رعایت نکات ایمنی با صرفه جوئی و مصرف بهینه گاز طبیعی شرکت گاز استان را در تامین پایدار جریان گاز طبیعی یاری کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود