21 آذر 1395
شماره خبر: 171170

آئین تكریم ومعارفه مدیران انتقال خون استان البرزبرگزارشد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آئین تكریم ومعارفه مدیران انتقال خون استان البرزبرگزارشد


آئین تکریم ومعارفه مدیران انتقال خون استان البرز با حضور فردین بلوچی مشاور مدیرعامل سازمان انتقال خون و بشیرحاجی بیگی مدیرکل دفترمدیرعامل و روابط عمومی ، حسن هدایت زاده مدیرکل دفتر حراست سازمان ونیز مسئولین اداره کل انتقال خون البرز برگزارشد.
در این مراسم دکترحاجی بیگی ضمن قدردانی از خدمات صادقانه وتلاش ارزشمند دکترحسینی خاطرنشان کرد انتقال خون البرز در نتیجه این زحمات هم اکنون ازجایگاه شناخته شده ای در کشور برخوردار است .
مدیرکل دفتر مدیرعامل وروابط عمومی با اشاره به جایگاه مهم این استان به عنوان معین وپشتیبان استان تهران افزود: درحال حاضر انتقال خون البرز در زمینه رشد شاخص اهدای خون در 8 ماهه اول سال جاری رتبه دوم را در کل کشور به خود اختصاص داده است . همچنین دکتر فردین بلوچی نیز با اهدای لوح تقدیر مدیرعامل سازمان انتقال خون از زحمات شایسته دکترحسینی قدردانی و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود. ایشان در ادامه با اشاره به تجربه و سابقه طولانی مدیریت دکتر محمدرضا مهدی زاده درسازمان انتقال خون با اهدای حکم مسئولیت از طرف دکتر پورفتح اله مدیرعامل سازمان ،ایشان را به عنوان مدیرجدید اداره کل انتقال خون البرز معرفی نمود . گفتنی است در حاشیه این مراسم ازکلیه واحدهای فنی نیز بازدید بعمل آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود