23 دی 1395
شماره خبر: 172807

کاهش تدریجی دما و بارش پراکنده برف و باران درالبرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کاهش تدریجی دما و بارش پراکنده برف و باران درالبرز


مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد: طی 2 روز آینده در این استان کاهش تدریجی دما ، بارش پراکنده باران و برف و بهبود کیفیت هوا شاهد خواهیم بود.
منصور رحمانیان افزود: هوای این استان امروز صاف با غبار محلی و همراه با وزش باد حدود 24کیلومتر است . این مسئول با بیان اینکه طی 2 روز گذشته هوای این استان برای گروه های حساس ناسالم بود گفت: امروز نیز این وضعیت استمرار دارد. رحمانیان خاطر نشان کرد: فردا بعد از ظهر افزایش ابر در البرز پیش بینی می شود و در اوایل وقت شنبه هفته بارش پراکنده برف و باران در مناطق کوهپایه ای و ارتفاعات این استان دور از انتظار نیست. مدیر کل هواشناسی البرز با بیان اینکه کاهش تدریجی دما تا یکشنبه هفته جاری خواهیم داشت، گفت:از فردا جمعه تا یکشنبه هفته آینده حدود 4 درجه کاهش دما در البرز پیش بینی می شود.
وی خاطرنشان کرد:وضعیت هوا روز شنبه هفته آینده به لحاظ کیفی در وضعیت سالم است و پیش بینی می شود سرعت وزش باد در این مدت زمان برای شهرستان کرج 24کیلومتردرساعت و شهرستان های طالقان و ساوجبلاغ نیز تا گاهی اوقات به حدود 40 کیلومتر در ساعت برسد. کمترین و بیشترین دما برای 2 روز آینده البرز بین 2- تا 10 درجه بالای صفر است .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود