5 بهمن 1395
شماره خبر: 173552

یخبندان در محور چالوس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

یخبندان در محور چالوس


اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به پیش‌بینی دمای زیر صفر درجه و رخداد یخبندان، لغزندگی در سطح جاده‌های استان به‌ویژه جاده چالوس را دور از انتظار ندانست.
منصور رحمانیان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان نیمه‌ابری همراه با کاهش ابر خواهد بود، اظهار کرد: بارش پراکنده باران همراه با کاهش ابر و در پاره‌ای مناطق غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.
وی با اعلام ورود یک سامانه بارشی از سوی غرب و شمال غرب به کشور، گفت: با ورود این سامانه بارش از اواخر وقت امروز (چهارشنبه) استان البرز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. رحمانیان در ادامه کمینه دمای هوای شهرستان کرج را منفی یک درجه اعلام کرد و گفت: وضعیت جوی امروز شهرستان کرج کمی ابری همراه با غبار محلی و بارش پراکنده باران خواهد بود.مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز به وضعیت جوی شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: آسمان در بسیاری از شهرستان‌های استان ابری همراه با افزایش ابر و غبار محلی خواهد بود. وی وضعیت کیفی هوای شهرستان‌های هشتگرد، نظرآباد و اشتهارد را برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام کرد و گفت: در حال حاضر کمینه دمای شهرستان طالقان منفی ۸ درجه سانتی‌گراد است. رحمانیان وضعیت جوی منطقه «دیزین» را ابری همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده برف اعلام کرد و گفت: در حال حاضر کمینه دمای هوای این منطقه منفی ۱۲ درجه سانتی‌گراد است. مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز وضعیت جوی محور چالوس را نیمه‌ابری همراه با مه آلودگی و وزش باد نسبتاً شدید اعلام کرد و گفت: با توجه به ‌پیش‌بینی ‌دمای‌ زیر صفر و رخداد ‌یخبندان ‌لغزندگی ‌سطح‌ جاده‌ دور از انتظار نیست.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود