8 بهمن 1395
شماره خبر: 173655

امام جمعه ساوجبلاغ : قدرت آمریکا رو به افول است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امام جمعه ساوجبلاغ : قدرت آمریکا رو به افول است


امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به وضعیت سیاسی و اقتصادی آمریکا در سال های اخیر تاکنون گفت: امروز قدرت آمریکا در داخل و خارج از این کشور رو به افول است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی درخطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ اظهار داشت: اکنون همه مردم منطقه و جهان دیگر فهمیده اند که تاریخ مصرف ابر قدرتی آمریکا درجهان به پایان رسیده است.
وی به اجلاس آستانه هم اشاره کرد وافزود:دراین اجلاس نفوذ واهمیت جمهوری اسلامی وتنزل آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه به منصه ظهور درآمد.خطیب جمعه ساوجبلاغ با اشاره حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکوی تهران گفت: این حادثه برای کل کشور از جمله ساوجبلاغ عبرت آموز بود. وی با تسلیت شهادت آتش نشانان فداکار در حادثه پلاسکو افزود: دراین حادثه آتش نشانان درس مهر ومحبت و فداکاری به همگان آموختند. وی اظهار داشت: از سوی دیگر باید مهندسان و مجریان طرح های عمرانی و ساختمان سازی به استحکام بناها توجه بیشتری کنند زیرا تخریب بناها و جان باختن مردم در حوادثی مانند پلاسکو بسیار نگران کننده و خسارت بار است . ناطقی ، توجه به آیین نامه ها و مقررات احداث ساختمان را در کشور ضروری دانست و گفت: دراین زمینه اقدامات پیشگیرانه ضروری است . خطیب جمعه ساوجبلاغ از خانواده ها خواست که اصول دینی را درکانون زندگی خود تقویت کنند ودربرابر تهاجم فرهنگی دشمن در خانواده ها مقابله نمایند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود