25 فروردین 1391
شماره خبر: 6262

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی ناطقی: آنچه در جهان امروز به ویژه در منطقه مهم است ، مقابله فرهنگ اسلام با فرهنگ غربی است .

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی


حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی ناطقی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ خاطر نشان کرد : آنچه در جهان امروز به ویژه در منطقه مهم است ، مقابله فرهنگ اسلام با فرهنگ غربی است.
وی ادامه داد : یکی از روزنامه های پرتیراژ آمریکا دلیل نگرانی و وحشت غرب را از جمهوری اسلامی ایران این گونه تحلیل کرده است که باید پذیرفت دیگر دوران آمریکا که در منطقه به دنبال یافتن متحد سکولار بود گذشت و به سراغ هر کشوری که در آن انقلاب رخ می دهد می روند می بینند در اثر نفوذ اسلام در منطقه که ریشه اش در انقلاب اسلامی ایران است گروهی که سر کار می آیند سخن از حاکمیت قران و اسلام می زنند . کشورها از تن دادن به نوع حکومت غربی خسته شدند. با ظهور حکومت های جدید با گرایش اسلامی در منطقه ، سیاست های آمریکا رو به افول است همانگونه که در مصر دو سوم مردم بر این عقیده اند که قانون اساسی باید بر اساس قران نوشته شود. وی تاکید کرد : یکی از دلایل شکست نظام سرمایه داری آمریکا در جهان گسترش دموکراسی اسلامی است ، ملتهای جهان به شدت طرفدار اسلام و فرهنگ غنی قران و متنفر از سیاستهای مدیریتی غرب به ویژه آمریکا هستند . وی در ادامه به نعمت های ارزشمند به وجود آمده در زمان حکومت دولت اسلامی در کشور اشاره کرد و خاطر نشان کرد : امروز در دور ترین نقاط کشور اسلامی خود ، مردم از نعمت ها و برکت های نظام مقدس اسلامی برخوردارند ، بهداشت، آب ، برق و ... هر چند دشمن در صورت دیدن مشکل کوچکی به بزرگ نمایی آن می پردازد اما ملت همیشه در صحنه و بیدار ما به آن اعتنا نخواهد کرد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود