8 اردیبهشت 1396
شماره خبر: 177335

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در البرز


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ، برنامه های فرهنگی متنوعی در این استان اجرا می شود.
، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد روز شنبه در نشستی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور خبرنگاران برگزار شد, فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز معلم را تبریک گفت و افزود: شهید مطهری یک چهره برجسته تابناک و ماندنی است. وی اظهار داشت: شهید مطهری در بین اهل قلم, اهل علم و فضل به صورت ویژه و درعموم مردم به عنوان یک شخصیت کم نظیر است که اثار پر خیر و برکتی از خود به جای گذاشته است. وی با بیان اینکه اخلاص این شهید باعث ماندگاری نام و اثار او شده, گفت: طهارت ظاهر و باطن و همچنین اغاز کار با نام خدا منجر به ماندگاری نام و یاد شهید مطهری شد به طوریکه این معلم شهید بدون وضو دست به کتاب و نوشتار نمی زد. موحد بیان داشت: هفته معلم سال هاست که در سپاه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده چون در سپاه تمام تعلیمات بر اساس سبقه عقیدتی و سیاسی است. وی افزود: باید اموزه های نظامی و شخصی خودرا نیز در جهت عقیده خود به کار ببریم. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با اشاره به نامگذاری روزهای هفته عقیدتی سیاسی, گفت: بسیاری از برنامه ها کشوری و بعضی از ان ها در سطح استان و نواحی, پایگاه ها و رده ها برگزار می شود. وی اضافه کرد: همایش یاد مطهر با حضور مربیان و معلمان بسیجی, دیدار با رهبر معظم انقلاب, تجلیل از مربیان بسیجی, نشست علمی حکمت مطهر, نشست سیاسی بصیرتی برای اگاه سازی در انتخابات و روشن کردن افکار بسیج و سپاه بر اساس رسالت خودمان از جمله این برنامه هاست. وی گفت: برگزاری محافل روشنگری, حضور در نماز جمعه, اجرای زنگ سپاس معلم در روز 12 اردیبهشت, فراخوان و تهیه و تدوین مقاله به صورت کشوری, برگزاری مسابقه وب نویسی, فضاسازی محیطی در سطح استان و درون سپاه توسط معاونت فرهنگی از دیگر این برنامه ها است.
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا نیز برگزار می شود, اظهار داشت: روز چهارشنبه این هفته نیز همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی به صورت متمرکز استانی با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود