8 خرداد 1396
شماره خبر: 178857

شورای شهر فردیس به خوبی تصمیم گیری کند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شورای شهر فردیس به خوبی تصمیم گیری کند


امام جمعه شهرستان فردیس خطاب به منتخبان اعضای شورای شهر فردیس گفت: 500 هزار نفر مسئولیت را به شما واگذار کردند لیکن باید درست تصمیم بگیرید.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در دیدار منتخبان اولین شورای اسلامی شهر فردیس در محل دفتر امام جمعه برگزارشد، افزود: نخبگان و نمایندگان مردم عصاره مجموعه شهر هستند که حدود 500 هزار نفر جمعیت مدیریت امور شهری را به آنان سپرده اند. وی گفت: منتخبان شورا ی فردیس باید هرچه سریعتر مقدمات فعالیت خود را فراهم کنند .ایمانی بیان داشت: با توجه به پیچیدگی ها ی مسایل شهرداری و معضلات شهری
از اعضای شورای شهر انتظار تصمیم گیری اصولی می رود. وی با اشاره به نوپا بودن شهر فردیس اظهار داشت: شهری با این وسعت و تراکم جمعیتی بالا، تاکنون هیچ سازمان اداری برای آن تعریف نشده و شهرداری مستقلی ندارد. ایمانی گفت: از همه مهمتر انتخاب شهردار با تجربه قوی، متخصص و توانمند برای فردیس است. امام جمعه شهرستان فردیس اظهار داشت: ماده 100 به شهر ضرر می رساند، مبلمان شهری را برهم می زند هر کسی هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد. در این دیدار هر یک از منتخبان به ارایه دیدگاه ها و نظرات خود در زمینه های مختلف پرداختند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود