11 تیر 1396
شماره خبر: 180342

جلوگیری از ترویج فرهنگ غرب در جامعه در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جلوگیری از ترویج فرهنگ غرب در جامعه در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد


رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با بیان اینکه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را یکی از اهداف سازمان بسیج رسانه است،گفت: ساماندهی افکار و جلوگیری از ترویج فرهنگ غرب در جامعه امروز در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد.
ابراهیم نوروزی‌فردر نشست شورای سازمان بسیج رسانه استان البرز که با حضور سرپرست اداره کل ارشاد استان البرز برگزار شد، با اشاره به اهداف بزرگ بسیج رسانه در فرهنگ سازی جامعه و حفظ آرمان‌های امام و انقلاب‌ اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیج رسانه برای سال جدید برنامه‌های منسجم تر و بیشتری در دستور کار دارد، استفاده از ظرفیت‌های اداره ارشاد نیز یکی از راهبردهای‌های این سازمان برای بهتر انجام دادن برنامه‌هاست. وی افزود: پس از ترویج فضای مجازی در عموم مردم، ساماندهی افکار و جلوگیری از ترویج فرهنگ غرب در جامعه امروز در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد و به همین دلیل است که کانون بسیج رسانه استان البرز از تمام ظرفیت‌ها در راستای رسیدن به اهداف بزرگ خود استفاده می‌کند. نوروزی فر با تاکید بر برنامه‌های مهم سازمان بسیج رسانه، گفت: در نظر داریم بخش گسترده ای از فعالیت های این سازمان را با کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز انجام دهیم. وی ترویج فرهنگ بسیجی و حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی را یکی از اهداف سازمان بسیج رسانه عنوان کرد و افزود: این مهم تنها در صورتی ممکن است که تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها پای کار باشند و از این سازمان حمایت همه جانبه کنند. رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با بیان اینکه تقویت و توسعه بسیج رسانه مستلزم تهیه و تصویب قانونی خاص است، گفت: تمام این برنامه ریزی‌ها در صورتی محقق می‌شود که همیاری و تعاملی قانونمند در تمام ارگان های مسئول وجود داشته باشد .وی در ادامه با تاکید بر لزوم تحقق اهداف سازمان بسیج رسانه، خاطر نشان کرد: هدف از ارائه و اجرای برنامه‌های کاربردی این سازمان، حضور گسترده، قانونی و آگاهانه مردم در عرصه فعالیت های رسانه‌ای کشور است. رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ،گفت: کلیه وزارتخانه‌ها، موسسات و نهادهای دولتی و عمومی و شرکت‌هایی که به نحوی از بوجه دولتی بهره مند هستند، مجازند بخشی از فعالیت‌ها و طرحهای فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ای خود را از طریق سازمان بسیج رسانه اجراء کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به گسترش برنامه‌های سازمان بسیج رسانه با افزایش کانون های شکل گرفته در سطح استان، از اداره کل ارشاد خواست تا به این سازمان در راستای آموزش های مختلف رسانه‌ای و تربیت خبرنگاران تراز انقلاب دست یاری دهد.

منبع تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود