16 مهر 1396
شماره خبر: 184971

نوسازی بافتهای فرسوده کرج مورد تاکید قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نوسازی بافتهای فرسوده کرج مورد تاکید قرار گرفت


جلسه ای به همت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج برگزار شد و طی آن مدیران ارشد شهری بر ضرورت نوسازی بافت های فرسوده و لزوم شکل گیری سازمانی مستقل برای انجام اقدامات ساماندهی بافت های ناکارآمد شهری، تاکید کردند.
در این جلسه مدیران ارشد شهری کرج در حوزه شهرسازی و عمران، ضمن ارائه گزارش از سوابق اقدامات بعمل آمده در زمینه بافت فرسوده شهر، طرح های موضوعی مصوب شده در این حیطه را به ویژه در محدوده تپه مرادآب اسلام آباد مورد بررسی قرار دادند. همچنین معضلات موجود در زمینه عقد قرارداد به منظور تهیه طرح ها و انجام اقدامات در بافت های نیازمند به بهسازی و نوسازی، مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم شکل گیری سازمانی مستقل که متولی انجام اقدامات اجرایی برای ساماندهی بافت های ناکارآمد شهری باشد، تاکید شد. از دیگر موارد مورد مطرح شده در این جلسه، راه اندازی دفاتر خدمات نوسازی در بافت های فرسوده بود و اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل طرح های توسعه شهری معاونت شهرسازی و معماری و شهرداری کرج به منظور عقد قرارداد اولین دفتر خدمات نوسازی در محله مصباح منطقه 2 بررسی شد.
بازدید میدانی تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر کرج از محدوده تپه مرادآب و تاکید بر همکاری و تعامل مستمر مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر در راستای سرعت بخشیدن به اجرایی شدن طرح های مدون شده در زمینه بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده از محورهای این جلسه بود. گفتنی است معاون و مدیران حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر، همچنین رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و مدیریت اجرایی طرح ساماندهی شهرداری این کلانشهر در این جلسه حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود