21 دی 1391
شماره خبر: 18260

نوسازی بافت های فرسوده کرج در دستور کار قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نوسازی بافت های فرسوده کرج در دستور کار قرار گرفت


سپیدارآنلاین: مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج گفت: نوسازی بافت های فرسوده سایر مناطق کلانشهرکرج از سال آینده در دستور کار سازمان عمران و نو سازی قرار می گیرد.
سلطانی مقدم گفت: آنجام این مهم پس از تهیه طرح توسط معاونت شهرسازی ومعماری و پیش بینی بودجه اجرایی محقق می شود. وی با اشار به مصوبه شورای شهر مبنی بر انجام این مهم، عنوان کرد: با مصوبه شورای معاونین شهرداری کرج ، سازمان عمران ونوسازی سکان دار کشتی بافت های فرسوده کرج شد. این مسئول اظهارداشت: طبق این مصوبه به غیر از تپه مراد آب که همچون گذشته در حوزه وظایف طرح ساماندهی باقی خواهند ماند، نوسازی بافت های فرسوده سایر مناطق کلانشهر کرج تحت پوشش این سازمان قرار می گیرد. سلطانی مقدم با بیان اینکه، سازمان عمران و نوسازی اهتمام ویژه ای در اجرای وظایف سازمانی دارد، بیان کرد: از مهمترین اولویت های این سازمان، ساماندهی بافت های فرسوده است. وی ادامه داد: این سازمان ضمن اجرای طرح ها و برنامه های کارآ و مطلوب در خصوص ساماندهی بافت های فرسوده، نسبت به نوسازی این بافت ها در زمان باقیمانده از سال جاری نیز اقدام می کند. این مسئول از آغاز مطالعات دقیق و گسترده با هدف تحقق اهداف سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج مبنی بر اجرای طرح های مرتبط با ساماندهی بافت های فرسوده خبرداد و افزود: این مهم از جمله برنامه های مهم این سازمان تحت پوشش شهرداری تا پایان سال است.
ضرورت حضور بخش خصوصی در اجرای طرح ساماندهی بافتهای فرسوده
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج بر ضرورت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور ساماندهی بافت های فرسوده شهری تاکید کرد و افزود: تحقق این مهم باید بطور ویژه در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد. سلطانی مقدم اظهارداشت: قطعاً جهت نوسازی بافت های فرسوده شهر کرج که حجم قابل توجه را شامل می شود، نگاه ویژه ای ازسوی مسئولین ارشد شهری و کشوری وجود دارد. وی، با تاکید بربهره گیری از منابع و توان بخش

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود