19 آبان 1396
شماره خبر: 186636

عزاداری 20 هزار نفری جاماندگان اربعین حسینی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

عزاداری 20 هزار نفری جاماندگان اربعین حسینی در کرج


همزمان با سراسر کشور، 20 هزار نفر از عزاداران جامانده از پیاده روی اربعین حسینی در آستان مقدس امامزادگان محمد (ع) و سکینه خاتون (س) تجمع کرده و به سوگواری پرداختند.
، همزمان با اربعین حسینی هیئات و دسته های عزاداری از نقاط مختلف کرج با تجمع در امامزاده محمد (ع) و گلزار شهدای کرج، با ناله های خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در کربلای معلی همنوا شدند.
عزاداران کرجی همچون شرکت کنندگان در همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی در کربلای معلی و نجف اشرف سوگ و ماتم خود را از این غم بزرگ در پیاده روی و عزاداری در خیابان های کرج به نمایش گذاشتند.
این عزاداران از ساعت 8:30 دقیقه صبح امروز پیاده روی خود را از 2 مسیر جداگانه میانجاده و میدان دانشگاه حصارک به سمت آستان مقدس امامزادگان محمد (ع) و سکینه خاتون (س) واقع در منطقه حصارک کرج آغاز کردند. پس از تجمع در این بقعه متبرکه، 'حاج نزار قطری' مداح اهل بیت (ع) برای سوگواران به مداحی پرداخت. تجمع بزرگ عزاداری اربعین حسینی به همت ستاد برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی غرب کرج و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد. این مراسم در شهرستان های اشتهارد و نظرآباد برگزار شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود