5 آذر 1396
شماره خبر: 187487

تفکر بسیجی غده خطرناک استکبار در منطقه را نابود کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تفکر بسیجی غده خطرناک استکبار در منطقه را نابود کرده است

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: امروز تفکر بسیجی است که غده خطرناک استکبار جهانی را که در جای جای منطقه ریشه دوانده بود را نابود کرده است.
آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی عصر روز یکشنبه در همایش شکوه مقاومت که با حضور بسیجیان و گردان های نمونه بسیج نواحی امام سجاد (ع)، امام حسین (ع) و امام هادی (ع) کرج به مناسبت هفته بسیج در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، به سالروز 5 آذرماه 1358 اشاره کرد و افزود: در این روز امام راحل در حالی که تازه انقلاب متولد شده بود و نهال نورسی بود، دستور تشکیل بسیج مستضعفین را برای نهادینه سازی انقلاب صادر کردند.
وی اظهار داشت: از همان زمان فعالیت بسیج در عرصه های مختلف محقق شد و امروز نزدیک به 40 سال در همه صحنه ها همچون دفاع، استکبارستیزی، سازندگی، علمی و فناوری، دفع فتنه ها، هنر، مسایل اجتماعی و کمک های مردمی حضور جدی و موثر داشته است.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از عملکرد بسیج راضی بوده اند، گفت: امروز بسیج با همان صلابت اول انقلاب به سمت مقاصد عالی خود در حرکت است که نشان از رویش، تولید و تکثیر بسیج دارد.
امام جمعه کرج افزود: امروز بسیج نهادی است که بینی استکبار را به خاک مالیده و توانسته مستکبرین و به خصوص آمریکای جهانخوار را به شکست وادار کند و امروز این تفکر بسیجی است که غده خطرناک استکبار که به پیکره اسلام چنگ انداخته و در جای جای بلاد اسلامی ریشه دوانده را نابود کرده و آرامش را به منطقه برگردانده است.
وی ادامه داد: دشمنان آرام نمی نشینند و دشمنی را از طریق دیگری آغاز می کنند ولی تفکر و فرهنگ بسیجی راه خود را پیدا کرده و همچون گفتمان اسلامی به تمام نقاط جهان صادر شده است.
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه جوانان آزادی خواه جهان از این شجره طیبه الگو گرفته اند، گفت: در مبارزه با دشمنان، خودشان این مسیر را طی می کنند و دشمنان نیز از این روحیه جهادی که ریشه در باورهای اسلامی دارد هراس دارند.
وی افزود: کسانی که در این مکتب تربیت شده اند بدون اینکه ترس از دشمن داشته باشند با نگاه خود دشمن را اسیر خود کرده و دشمن با زبونی سر از اسیر خود جدا می کند.
**بسیج و سپاه البرز قادر به خشکاندن ریشه آل سعود هستند
امام جمعه کرج اضافه کرد: ارتجاع منطقه که سر در آخور آمریکا دارد و از توبره صهیونیست بهره می برد زبان به اهانت باز کرده و آل سعود که شیرخورده از صهیونیست و مدیریت شده توسط استکبار جهانی است این را بداند که برای نابودیش احتیاج به لشکرکشی نیست و فقط بسیجیان و سپاه البرز می توانند ریشه آنان را خشک کنند.
وی گفت: این گفتمان و این حرکت، حرکتی است که مورد طمع دشمن است و امروز همه ی ما در هر عرصه ای که هستیم باید این گفتمان را توسعه داده و رشد دهیم و نگذاریم خاموش شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: چندی است که حرکتی علیه بسیج راه افتاده که باید با زیرکی رصد شود و مقابل آن ایستاد زیرا بسیج چتری است که نجات بخش کشور در تمام بخش های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و آنچه که نجات بخش است تفکر بسجی، روحیه جهادی و حرکت در محور بسیج است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود