2 بهمن 1391
شماره خبر: 18917

طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در هشتگرد اجرا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در هشتگرد اجرا شد


سپیدارآنلاین: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح تشدید برخورد با منابع آلاینده متحرک با همکاری دانش آموزان این شهرستان خبر داد.
حمید لشگری با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته هوای پاک طرح تشدید با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در محل ورودی شهر هشتگرد با مشارکت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ و راهنمایی و رانندگی و محیط یاران دانش آموز دبستان صادقین هشتگرد اجرا شد. وی افزود: در این طرح خودروهای فاقد برچسب معاینه فنی از طریق سنجش میزان گازهای خروجی از اگزوز خودروها با استفاده از دستگاه HORIBA اعمال قانون شدند. وی یادآور شد: طی این بازدید و بازرسی محیط یاران دانش آموز نیز با پخش تراکت های آموزشی در خصوص اهمیت هوای پاک و دادن برگه های جریمه در قالب تذکر به خودروها اقدام کردند. لشگری ضمن قدردانی از ماموران راهنمایی و رانندگی، محیط یاران دانش آموز و همکاری صمیمانه مردم از همه شهروندان خواست نسبت به اخذ برچسب معاینه فنی و تنظیم به موقع خودروها برای کاهش آلودگی هوا اقدام کنند.
تنظیم موتور رایگان در مرکز معاینه فن شهر هشتگرد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ از تنظیم رایگان موتور خودروها طی روزهای گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با مراجعه خودروها برای تنظیم موتور، جمعی از دانش آموزان از نزدیک با فعالیت های مرکز معاینه فنی آشنا شدند و با اهدای یک شاخه گل از مراجعه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود