10 دی 1396
شماره خبر: 189250

درخواست انتقال خون البرز از مردم برای اهدای خون

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

درخواست انتقال خون البرز از مردم برای اهدای خون


مدیرکل انتقال خون البرز ازمردم نوعدوست این استان خواست تا با اهدای پلاسما در تامین داروهای مورد نیاز بیماران خاص را یاری کنند.
محمدرضا مهدی زاده افزود: اهدا کنندگان خون همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که می طلبد مشارکت هرچه بیشتری درامراهدای خون داشته باشند. وی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن ماه های سرد سال و کاهش دمامراجعه ها برای اهدای خون سالم کمتر شده و این مرکز نیز با کاهش در ذخایر خونی که برای بحران درنظر گرفته شده مواجه شده که می طلبد مردم درتهیه خون وپلاسمای مورد نیاز بیماران نسبت به اهدای خون اقدام کنند. مهدی زاده خاطرنشان کرد: مرکز جامع اهدای خون پلاسما (مهربانو) واقع درگوهردشت کرج نیز روزانه آماده دریافت خون و پلاسمای مردم عزیز است.
وی ازعموم مردم ساکن گوهردشت و باغستان خواست که برای اهدای خون خود به مرکز مهربانو مراجعه کنند. وی گفت: مردم همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که امیدواریم با اهدای پلاسما در تامین داروهای مورد نیاز بیماران خاص انتقال خون را نیز یاری کنند . وی افزود: اکنون سه پایگاه مرکزی اداره کل انتقال خون استان البرز، مرکز مهربانو واقع در گوهردشت ، خیابان داریوش و پایگاه انتقال خون توحید واقع درمیدان توحید همه روزه برای اهدای خون فعال است. مهدی زاده تاکید کرد: اهداکنندگان حتما کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود