7 مرداد 1397
شماره خبر: 199071

سامانه جامع الکترونیکی آبفای البرز رونمایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سامانه جامع الکترونیکی آبفای البرز رونمایی شد


سامانه جامع خدمات الکترونیکی ویژه مشترکان آبفای استان البرز با حضور استاندار و تعدادی از مسئولان اجرایی استان روز یکشنبه به بهره برداری رسید.
غلامرضا رضایی فر در حاشیه آیین راه اندازی این سامانه گفت: این سامانه با هدف تعامل دوسویه از طریق سیستم الکترونیک و ارائه خدمات به شهروندان راه اندازی شده است . وی ادامه داد:خدماتی نظیر درخواست نصب انشعاب و سایر پیگیری ها از طریق این سامانه امکان پذیر است. رضایی فر خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با ارائه پیشنهادات یا مشکلات در زمینه محاسبه قبوض آبفا از طریق این سامانه اقدام کنند. این مسئول گفت: این سامانه به آنلاین بوده و تمام فعالیت های ماموران شرکت آبفا را رصد می کند ضمن آنکه صدور اخطار و پیگیری مطالبات به صورت لحظه ای بر روی پر تال شرکت مشاهده می شود.
وی شفاف سازی خدمات شرکت آبفای البرز به مشترکان ، ارتقای سلامت اداری و شفاف سازی مالی را از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه برشمرد. مدیرعامل شرکت آبفای البرزگفت: هر مشترکی که وارد این سیستم می شود درخواست وی ثبت الکترونیکی شده و پاسخ ها هم به صورت پیامکی دریافت خواهد کرد. وی اظهار داشت: اکنون یک میلیون و 100 هزار مشترک آب و 310 هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش شرکت آبفای البرزقرار دارند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود