3 دی 1397
شماره خبر: 207468

امنیت پرواز سپاه پاسداران برای آرامش مردم جان می دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امنیت پرواز سپاه پاسداران برای آرامش مردم جان می دهد


فرمانده سپاه حفاظت امنیت هوایی کشور گفت: گارد امنیت پرواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اینکه مردم دغدغه امنیت و پریشان خاطر نباشند تا پای جان ایستاده است.
سرهنگ پاسدار کرمعلیدر مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل حفاظت هواپیمایی در فرودگاه بین المللی پیام البرز افزود: مردم امروز دغدغه بلیط، نقص فنی هواپیما و خیلی از مسایل دیگر را دارند اما تنها دلمشغولی که ندارند امنیت پرواز شان است. وی با گرامیداشت دلاور مردی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: امروز با وجود فضایی که دشمنان بر خاورمیانه حاکم کرده اند لیکن با تدبیر مقام معظم رهبری خاکریز را به 2 هزار کیلومتر دورتر از مرزهای کشور برده ایم. کرمعلی افزود: مدافعان حرم جانشان را به خطر انداخته اند تا ملت ایران با انفجار گلوله ها بیدار نشوند.وی با اشاره به حوادث هواپیما ربایی در کشور گفت: امام راحل (ره) فرمودند که هیچ پروازی از این پس بدون حضور لباس سبزها نباید انجام شود و با این فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امنیت خاصی در پروازها ایجاد شد.کرمعلی ادامه داد: در سال 63 طی مدت کوتاه سه هواپیما را قبل از ورود سپاه به موضوع امنیت پرواز ربودند. فرمانده یگان حفاظت امنیت هوایی کشور گفت:پس از ورود یگان حفاظت سپاه امنیت ویژه ای در پروازها برقرار شد.
وی بیان اینکه امنیت هوایی از زمینی شروع می شود، خاطر نشان کرد: همکاری خوب انتظامی ، هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج )موجب شده تا امنیت هواپیمایی ایران اسلامی در سطح بالایی باشد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود