14 اسفند 1397
شماره خبر: 211633

تکریم و تودیع روسای دانشکده های فنی و مکاترونیک دانشگاه آزاد کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تکریم و تودیع روسای دانشکده های فنی و مکاترونیک دانشگاه آزاد کرج


دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و اعضای هیأت رئیسه این دانشگاه با حضور در سالن شورای این واحد دانشگاهی در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشکده های فنی و مکاترونیک این دانشگاه شرکت کردند.
در این جلسه دکتر محمدحسن برهانی فر با اهدای لوح های تقدیری از زحمات متعهدانه و دلسوزانه دکتر حامد ثابت رئیس دانشکده فنی تودیع و به جای آن دکتر مهرداد عباسی معارفه شد. همچنین دکتر رسول باقری طی حکمی از سوی رئیس واحد کرج به عنوان رئیس جدید دانشکده مکاترونیک منصوب شد و دکتر منیره سیدمظهری و دکتر محمدحسین ناصر ملی نیز به ترتیب در سمت روسای دانشکده های الهیات و تربیت بدنی ابقا شدند. در ادامه هیأت رئیسه واحد با تشکیل جلسه به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در سال 97 پرداختند و با بررسی نقاط ضعف و قدرت به تعریف فرصت ها و تهدیدهای پیش رو در سال آتی و جمع بندی فعالیت های لازم پرداختند.
در نشست هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج دکتر برهانی فر با یادآوری رعایت ضوابط و مقررات دانشگاه بر انجام امور با هماهنگی میان حوزه ای و نیز جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه دانشجویان تاکید کرد.
وی همچنین پیشنهاداتی در خصوص راه اندازی رشته های جدید و متناسب با نیاز روز جامعه و استان البرز، مطرح کرد و از دانشکده ها و معاونت های مختلف خواست با نگاه ویژه ای به مقوله درآمدزایی علمی برای دانشگاه بنگرند. رئیس واحد کرج در بخش دیگری از سخنانش از اعضای هیأت رئیسه این دانشگاه خواست با تشکیل تیم هایی از کارشناسان زبده و استادان دانشگاه برنامه های خود برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه و نیز پشنهادات موثرشان را به منظور درآمدزایی و تبدیل ایده و علم به ثروت در دانشگاه، به صورت مشروح و دقیق و با بودجه‌بندی زمانی ارائه کنند. دکتر برهانی فر ضمن تقدیر از زحمات یکساله همه مسئولین و کارکنان دانشگاه، به تبیین چشم انداز راهبردی سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و استان البرز پرداخت و روس اصلی اهداف را تشریح نمود. وی در آخرین جلسه شورای واحد ابراز امیدواری کرد سال 98 در تمامی زمینه ها اعم از علمی، پژوهشی و فرهنگی سالی پربار باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود