7 اسفند 1396
شماره خبر: 192098

تکریم و تودیع معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیر روابط عمومی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تکریم و تودیع معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیر روابط عمومی


دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و اعضای هیأت رئیسه این دانشگاه با حضور در سالن شورای این واحد دانشگاهی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی و سرپرست مدیریت روابط عمومی این دانشگاه شرکت کردند.
در این جلسه دکتر محمدحسن برهانی فر با اهدای لوح های تقدیری از زحمات متعهدانه و دلسوزانه دکتر عیلرضا رحیمی معاون فرهنگی و دانشجویی و علی بختیار مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز قدردانی کرده و طی احکام جداگانه ای دکتر حسن شوندی را به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی و مهندس فرزاد نصری را به عنوان سرپرست مدیر روابط عمومی منصوب کرد.
در ادامه هیأت رئیسه ضمن تشکیل جلسه به بررسی وضعیت موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرج و طرح مسائل موجود پرداختند.
مهمترین توصیه های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به هیأت رئیسه واحد کرج:
تکریم ارباب رجوع، تجلیل از بازنشستگان، درآمدزایی و ایجاد رشته های جدید متناسب با نیاز استان
در نشست هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج دکتر برهانی فر با تاکید بر رعایت اخلاق در کنار انجام وظایف اداری بر تکریم ارباب رجوع، بویژه دانشجویان تاکید کرد. وی در همین راستا پیشنهاداتی نیز در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از همکاران این دانشگاه که به درجه بازنشستگی نائل شده با حفظ شأن خدمات آنان و در چهارچوب مقررات و ضوابط موجود مطرح کرد. رئیس واحد کرج در بخش دیگری از سخنانش بر رویکرد جدید این دانشگاه در ارائه طرح های درآمدزایی و کسب درآمد غیر شهریه‌ای تاکید کرده و از اعضای هیأت رئیسه خواست با تشکیل تیم هایی از کارشناسان زبده و استادان دانشگاه برنامه های خود برای درآمدزایی و تبدیل ایده و علم به ثروت در دانشگاه را به صورت مشروح و دقیق و با بودجه‌بندی زمانی ارائه کنند. دکتر برهانی فر همچنین بر افزایش رشته های تحصیلی متناسب با نیازهای استان و جامعه تاکید کرد و این امر را یکی از برنامه های آتی دانشگاه آزاداسلامی در استان البرز عنوان نمود. اعضای هیأت رئیسه نیز با بیان نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود