12 مهر 1398
شماره خبر: 222361

پلیس البرز به امکانات هوشمند مجهز شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پلیس البرز به امکانات هوشمند مجهز شده است


فرمانده انتظامی استان البرز گفت : برای حفظ و ارتقای امنیت و کشف سریع جرائم پلیس این استان به تجهیزات و امکانات هوشمند مجهز شده است.
سردار عباسعلی محمدیان در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی در کرج اظهار داشت: پلیس با تلاش هوشمندانه خود در انجام ماموریت های محوله سعی درکارآمدی و اقتدار بیشتر دارد.
وی بیان داشت: شعار امسال هفته ناجا، «پلیس هوشمند امین مردم »نامگذاری شده که برای تحقق این مهم باید با استفاده از تمام امکانات بهره گرفت. محمدیان خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی، فرصت مناسبی برای ارتباط و تعامل بیشتر مردم و مسوولان است و امنیت جامعه همواره در گرو همکاری و مشارکت مردم با پلیس است که باید بیش از پیش ادامه یابد. وی به مجرمان هشدار دادکه پلیس هیچ فضای امنی برای آنها نخواهد گذاشت، طبق نظر سنجی انجام شده میزان احساس امنیت در استان البرزنسبت به سال ۹۶ حدود ۱۳ افزایش داشته است. سردار محمدیان دربخش دیگری ازسخنان خود از کاهش ۱۲درصدی تصادفات فوتی درحوزه برون شهری خبرداد و گفت: در ۶ ماه اول سال جاری ۹۰ فقره تصادف منجر به فوت در راه های این استان رخ داده است.طی این مدت نیز ۸۸فقره تصادف منجر به جرح رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد کاهش داشته است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود