11 مهر 1394
شماره خبر: 150196

پلیس همدلی و همزمانی را اولویت کار خود قرار دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پلیس همدلی و همزمانی را اولویت کار خود قرار دهد


استاندار البرز با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت : پلیس باید همدلی و همزبانی را اولویت کاری خود قرار دهد.
سید حمید طهایی در صبحگاه مشترگ نیروی انتظامی استاندار البرز با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی ' اقتدار پلیس ، همدلی و همزبانی و امنیت وآرامش ، افزود: همدلی وهمزبانی با مردم رمز
موفقیت پلیس در انجام وظایف محوله است. وی گفت: اگر همدلی و همزبانی در جامعه نباشد پلیس مقتدرنیز نمی تواند درماموریت خود به خوبی عمل کند . استاندار البرز خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت در صحنه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی حضور داشته که پلیس شهدان زیادی در راه امنیت کشور از دست داده است .طهایی افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون خون هزاران شهید و مجاهدت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و ایثارگر های آنان است. وی بیان کرد: مهمترین نعمت یک جامعه امنیت است که این مهم با مشارکت و تعامل مردم درجامعه صورت می گیرد . وی افزود: تلاش سربازان خدوم نیروی انتظامی برای مقابله با هنجارشکنان فقط با مشارکت مردم به ثمر خواهد نشست که خوشبختانه مردم نیز همپای پلیس دراین ماموریت سهیم هستند .
وی از پرسنل نیروی انتظامی خواست با اتکا به خداوند بزرگ ،ماموریت های خود را انجام دهند که این ماموریت ها هم مورد رضای خداوند و هم مردم باشد. فرمانده انتظامی البرز نیز دراین آیین گفت :تعامل پلیس با مردم در انجام وظایف پلیس بسیارموثر است و انتظارمی رود این همکاری بیش ازپیش بیشتر شود . سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای افزایش تعاملات در زمینه ارتقای امنیت بیشتر برای جامعه است . وی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی امسال که با شعار ' اقتدار پلیس ، همدلی و همزبانی ، امنیت وآرامش است نیروی انتظامی نیز با تمامی قدرت عزم خود را جزم کرده تا ا فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال محقق شود. کامرانی صالح با بیان اینکه ماموریت های پلیس به فعالیت های جهادی به نتیجه خواهد رسید، گفت: به طور قطع اثر بخشی و کارآمدی با تلاش جهادی به منسه ظهور خواهد رسید زیرا تلاش جهادی مقدمه کارآمدی است. فرمانده نیروی انتظامی استان البرز به رویکر جامعه محوری، دانش بنیانی و تلاش های پلیس در راستای قانونمندی اشاره و عنوان کرد: گرچه معتقد هستیم امنیت امری نسبی است اما نیاز است تمامی آحاد و ارگانها در ایجاد و برقراری آن سهیم باشند. وی اضافه کرد: هفته نیروی انتظامی ، فرصت مناسبی برای ارتباط و تعامل بیشتر کارکنان ناجا و مردم و مسوولان است. درپایان این صبحگاه مشترک یگان های ویژه نیروی انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند. در این مراسم همچنین از کارکنان نمونه ،بازنشستگان انتظامی ، رانندگان نمونه و تلاشگران عرصه نظم و امنیت با لوح سپاس و اهدای جایزه تجلیل شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود