27 دی 1398
شماره خبر: 228943

به صدا درآمدن آژیر آتش نشانی با مزاحمت های تلفنی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

به صدا درآمدن آژیر آتش نشانی با مزاحمت های تلفنی


رئیس سازمان آتش نشانی کرج گفت: در یک ماه گذشته روزانه ۷۰۰ تماس مزاحمت‌های تلفنی با آتش نشانی کرج گرفته شده است.

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و‌ خدمات ایمنی کرج گفت: از مجموعه ۲۵ هزار تماس تلفنی که در ماه گذشته با آتش‌نشانی کرج گرفته شد روزانه ۷۰۰ تماس آن مربوط به مزاحمت‌های تلفنی بود.یساولی افزود:باتوجه به حساسیت شغل آتش نشانی با هرتماسی آژیر حرکت ماشین و آتش نشانان به صدا در می آید که متاسفانه برخی مواقع با مزاحمت یه سری افراد مواجه می شویم.او گفت: طی یگ ماه گذشته ۱۸۶ مورد حریق ، ۳۰۵ مورد امداد و نجات و ۱۷۶ مورد حوادث مختلف گزارش شده است.رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج افزود: در هر شیف کاری میانگین ۱۵ مورد مشاوره مثل:چک دود کش و بین ۸۰۰ مورد تماس تلفنی داشته ایم.یساولی افزود: دو هزار و ۳۸۸ آتش نشان کرجی طی یک ماه گذشته ۵۰۸ ساعت در عملیات بودند.او با اشاره به اینکه آتش نشانان البرزی در یک ماه گذشته جان ۲۱۳ نفر را نجات دادند گفت: متاسفانه در گزارش‌ها ۱۹ نفر فوتی نیز داشتیم.

منبع باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود