ارائه خدمات تامین اجتماعی در ساوجبلاغ به صورت غیر حضوری
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
رییس تامین اجتماعی شهرستان های ساوجبلاغ ،طالقان از ارائه غیر حضوری خدمات تامین اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
اکبر نوزعیم رییس تامین اجتماعی شهرستان های ساوجبلاغ ،طالقان گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و پیشگیری از انتقال آن نحوه ارائه خدمات و پاسخ دهی به مراجعین و مخاطبین به صورت غیر حضوری در این شعبه تامین اجتماعی صورت می گیرد. رییس تامین اجتماعی شهرستان های ساوجبلاغ طالقان لیست اقدامات انجام شده در این شعبه را به شرح ذیل اعلام کرد:1-کلیه واحدهای اجرایی شعبه تامین اجتماعی ساوجبلاغ از طریق تلفن های 44223260-44223266 و دفتر کارگزاری44210109 آماده پاسخ دهی تلفنی در جهت کاهش تردد مخاطبین می باشد.2-مرکز ارتباطات مردمی(CRS) با شماره گیری 1420، سامانه پیامکی به شماره 10001420 و سایت سازمان تامین اجتماعی www.tamin.ir جهت هرگونه پرسش و پاسخ و چگونه دریافت خدمات بصورت غیر حضوری بصورت آنلاین فعال می باشد.3- بهره مندی کلیه مخاطبین از سامانه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir در جهت دریافت خدمات از قبیل (تعویض دفاتر درمانی،استعلام سوابق بیمه ای دریافت فیش و گواهی حقوق بازنشستگان ، استراحت پزشکی و دیگر خدمات کوتاه مدت، ارسال لیست حق بیمه و... می باشد.