16 اسفند 1398
شماره خبر: 232133

بیمارستان امام (ره) کرج به چرخه درمان بیماران کرونایی پیوست

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بیمارستان امام (ره) کرج به چرخه درمان بیماران کرونایی پیوست


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کرج نیز به چرخه درمان بیماران کرونایی در استان اضافه شد.
دکتر سید حسن اینانلو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) کرج نیز به چرخه درمان بیماران کرونایی در استان اضافه شد.به گفته وی مقرر شده با برنامه ریزی های انجام شده از فردا بیماران کرونایی استان در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری شوند.
راه اندازی دستگاه «سی. تی. اسکن» در بیمارستان امام علی (ع)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه کرونا در استان، گفت: یکی از مشکلات بیمارستان امام علی (ع) نبود دستگاه «سی. تی. اسکن» بود که طی چند روز آینده این دستگاه نصب و راه اندازی خواهد شد.اینانلو اضافه کرد: یک دستگاه سی. تی. اسکن نیز در بیمارستان کوثر نصب و راه اندازی می‌شود.
تامین دارو در استان البرز با مشکلی مواجه نیست
وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه در حوزه دارو با مشکلی مواجه نیستیم، گفت: برخی از استان‌ها با مشکل دارو دست و پنجه نرم می‌کنند امیدواریم این کاستی‌ها جبران شود و استان البرز با چنین مشکلی مواجه نشود.معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز همچنین گفت: روزهای سختی پیش بینی می‌شود.گفتنی است؛ تاکنون بیماران کرونایی در استان البرز در دو بیمارستان امام علی (ع) و کوثر بستری می‌شدند که از فردا بیمارستان امام خمینی (ره) نیز به چرخه درمان این بیماران اضافه می‌شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود