17 فروردین 1399
شماره خبر: 232831

اورژانس البرز بیش از سه هزار ماموریت امدادی انجام داد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اورژانس البرز بیش از سه هزار ماموریت امدادی انجام داد


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که امدادگران این مرکز هفته گذشته سه هزارو۴۱۲ ماموریت برای ارائه خدمات به بیماران و مصدومان حوادث انجام دادند.
دکتر مهرداد بابایی گفت : در مدت بیش از یک ماه و نیم از شیوع ویروس کرونا درالبرز شمار تماس های تلفنی مردم با سامانه ۱۱۵ اورژانس البرز بیش از ۲برابر مدت مشابه سال قبل است. هفته گذشته و در بازه زمانی نهم لغایت پانزدهم فروردین ۹۹، کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز به بیش از ۱۶ هزار و ۹۱۴ تماس تلفنی پاسخگو بودند که همچنان بیشترین موضوع تماس با اورژانس، سوالات مربوط به کرونا می باشد. طی این مدت کارشناسان عملیاتی اورژانس که به معنای واقعی در خط مقدم مبارزه با کرونا در تلاش شبانه روزی هستند برای انجام سه هزار و۴۱۲ ماموریت اعزام شده و به ۲ هزار و ۶۴۵ بیمار خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه دادند ۸۱۲ه نفر ضمن دریافت خدمات درمانی به مراکز درمانی در استان البرز انتقال داده شدند.همچنین و به یک هزار و ۷۵۷ نفر نیز خدمات درمان سرپایی ارائه شد.
بابایی گفت: در جریان انجام این تعداد ماموریت ، ۱۴۸ مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و سه هزار و ۲۶۴ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی البرز از مردم خواست بارعایت نکات بهداشتی ، عدم حضور در اماکن عمومی ، محدود کردن دید و بازدید های خانوادگی و حفظ آرامش خود ، در کنترل بیماری کرونا به خود و جامعه کمک نموده و برای رهایی از سردرگمی و تشویش ذهنی ، اطلاعات مورد نیاز خود را از مراجع رسمی و ملی دریافت نمایند.در صورت وجود علائم تب ، تنگی نفس و سرفه با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و برای مشاوره و دریافت پاسخ سوالات خود در ارتباط با کرونا ویروس با شماره تلفن ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایید.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود