12 خرداد 1399
شماره خبر: 236111

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی رحلت بنیان گزار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی رحلت بنیان گزار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
14 خردادماه سالروز ارتحال مردی فرهیخته، عالم و صالح از جنس ایثار و شهادت است که امروز پس از گذشت 31 سال از فراق این شخصیت جهانی دل‌های مؤمن و عاشق هنوز در حزن و ماتم فقدان او اوست و یوم‌الله 15 خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین درراه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمر نشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران است و این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور شد.31 سال از فراق یک ملت با رهبری فقید با روحی آسمانی گذشت. رهبری که با اتکا به باورهای دینی و مذهبی و رسالت عقیدتی خویش توانست در قلوب یکایک مردم این سرزمین نقش بندد و باایمان به خدا پایه‌های طاغوت و ظلم و ستم یک نظام استبدادی را بلرزاند و فروریزد.بی‌تردید حضرت امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌همتا و تکامل‌یافته در تاریخ این سرزمین و جهان محسوب
می‌شد و فقدان این مرد بزرگ مشهود و محسوس است. او حقیقتی همیشه زنده و ابدی است که با تفکر خود انقلابی الهی را نه‌تنها در ایران بلکه در اقسانقاط جهان پایه گزاری کرد. امروز ایران اسلامی مدیون مجاهدت‌های امام راحل و خون هزاران شهید لاله‌گون است که با لبیک به امام خود عاشقانه به ندای حق لبیک گفتند. امروز باید با توکل به خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی، حرکت عظیمی را که امام بزرگوار آغاز کرده‌اند را حفظ و ادامه دهیم.
این‌جانب سالگرد بزرگداشت رحلت جان‌گداز امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران اسلامی به‌خصوص جامعی بزرگ ایثارگری استان البرز تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود