13 خرداد 1395
شماره خبر: 164211

پیام تسلیت فیروزگاه به مناسبت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره)

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیام تسلیت فیروزگاه به مناسبت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره)


سعید فیروزگاه رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج طی پیامی سالگرد عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را به عموم مسلمین تسلیت گفت.
در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله و تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی پیوندی از یاد نرفتنی دارد. خرداد ماه غم و ماتم است. ماتم در فراق مرزبان حماسه و ایثار و عزای بزرگ مردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم. امام خميني (ره) نه تنها رهبر انقلاب اسلامي ايران بلكه يكي از تاثيرگذارترين اشخاص قرن اخير و الگوي خيلي از آزاديخواهان و انقلابيون سراسر دنيا بود.
۱۵خرداد نیز از جنس همان حماسه هایی است که نقطه آغازی برای به بار نشستن خواست و اراده مردم ایران شد و از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد و خون فرزندان ایران در ۱۵خرداد سرآغازی برای سرودن شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد. اینجانب سالروز عروج ملكوتي روح والاي امام خمینی (ره) و قیام خونین را تسليت عرض نموده و این روز تجدید میثاقی است با آرمان هاي بزرگ و والاي خميني كبير و نايب برحقش حضرت آیت اله خامنه ای (حفظه اله) و همچنين همه شهداي انقلاب اسلامي و امید است با پيروي از منويات رهبر فرزانه ادامه دهنده راه امام و شهدای گرانقدر باشیم.
سعید فیروزگاه
رئیس کمیسیون عمران
شورای اسلامی شهر کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود