17 تیر 1399
شماره خبر: 238124

جهت رضایتمندی مشترکین در تلاشیم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جهت رضایتمندی مشترکین در تلاشیم


رئیس اداره گاز منطقه دو شهرستان کرج گفت: علیرغم حجم بالا مشترکین و امکانات موجود ، یکی از اهداف والای این منطقه ، بهبود روزافزون خدمات رسانی و رضایتمندی مشترکین است.

فرامرز شادمان، رئیس اداره گاز منطقه دو با اشاره به گستردگی این منطقه اظهار داشت: با توجه به دامنه و گستردگی خدمات رسانی این منطقه که وسیع ترین منطقه در استان به شمار می آید و علیرغم حجم بالا مشترکین و امکانات موجود ، یکی از اهداف والای این منطقه ، بهبود روزافزون خدمات رسانی و رضایتمندی مشترکین است.وی یکی از اهم کارهای صورت گرفته را واگذاری قسمت اعظمی از شرکت به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: همچنین خدماتی چون اشتراک پذیری، تغییر نام، تغییر ظرفیت به دفاتر عمومی پیشخوان دولت واگذار شده است.شادمان خاطر نشان کرد: از آنجائیکه شرکت گاز استان البرز، شرکتی تازه تأسیس و جوان است پیش از استان شدن، زیرنظر گاز استان تهران کارهای اجرائی و عملیاتی را انجام می داده، بر این اساس در بعضی از مناطق و نواحی تحت پوشش، با چالش ها و تنگناهایی درخصوص شبکه و قطعی گاز مواجه بودیم که با پیگیری های مستمر و با همت و تلاش مدیرعامل، مدیران بهره برداری و مهندسی، نسبت به رفع موانع (تأسیسات زیر زمینی و رو زمینی) اقدامات مؤثری صورت گرفته است.این مقام مسئول تصریح کرد: با بروزرسانی شبکه های گازرسانی و ایستگاهها، رضایتمندی مطلوبی بین مشترکین و مدیران درون سازمانی و برون سازمانی انجام گرفته که یکی دیگر از اقدامات شایسته این منطقه در راستای اجرای سیاستهای کلان شرکت گاز استان البرز بوده است.رئیس اداره گاز منطقه دو گفت: جهت تسهیل در خدمات رسانی مشترکین و وصول مطالبات نسبت به حذف قبوض کاغذی اقدام شده که این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های مربوطه و جلب رضایت مشترکین شده است.شادمان حضور همکاران توانمند را از موارد منحصر به فرد این منطقه دانست و گفت: همگی از توان علمی و تجربه بسیار بالایی برخوردارند که با برنامه ریزی خوب و برجسته جایگاه این منطقه را ارتقاء داده اند که درنهایت ارتقاء شرکت گاز استان البرز را در پیش دارد.وی اذعان داشت: در راستای حفظ جان و مال و اموال مشترکین، شرکت گاز در مواقع بحرانی جهت پیشگیری از خسارت احتمالی و آمادگی هرچه بیشتر تیم های عملیاتی در حوادث، مانورهای متعددی با هماهنگی نیروهای درون سازمانی و برون سازمانی به طور مستمر اجرا کرده تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه ریزی مؤثری در مواقع احتمالی حوادث به کار گرفته شود.رئیس اداره گاز منطقه دو گفت: در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم، با ایجاد مراحل اشتراک پذیری و اولویت اجرای شبکه های گازرسانی و تأسیسات زیر بنایی در حداقل زمان، اقدامات مؤثری صورت گرفته است.این مقام مسئول اظهار داشت: علیرغم وسیع بودن این منطقه با تلاش همکاران منطقه و اقمار در زمستان گذشته در هیچ یک از مناطق و حوزه های خدماتی قطعی گاز نداشته و به طور مستمر در فصل سرما و یخبندان با سربلندی و سرافرازی و با افتخار نسبت به استمرار خدمات رسانی گاز برای مشترکین انجام وظیفه شده است.
شادمان از کارهای برجسته دیگر این منطقه را تشکیل کمیته وصول مطالبات دانست و گفت: کمیته وصول مطالبات تشکیل و سیستماتیک شد به طوری که بصورت روزانه رصد می شود و آنالیز و بررسی لازم روی آن صورت می گیرد.در پایان رئیس اداره گاز منطقه دو خاطر نشان کرد: تمام این خدمات رسانی ها، گویای مدیریت عالی و مدبرانه مدیران گاز استان بویژه مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، هیئت مدیره شرکت گاز استان و مدیران بهره برداری و مهندسی نشأت گرفته که با برنامه ریزی کلان توانسته اند ضمن ایجاد بسترهای ذکر شده زمینه این خدمات رسانی ها را برای این منطقه فراهم آورند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود