3 شهریور 1399
شماره خبر: 240873

پیام محرم و عاشورا احیای فرهنگ ایثار و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیام محرم و عاشورا احیای فرهنگ ایثار و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هم اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: پیام محرم و عاشورا احیای فرهنگ ایثار و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر است.

سلیمان رستمیان در نشست هم اندیشی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و امر به معروف و نهی از منکر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که به مناسبت هفته بزرگداشت امر به معروف برگزار شده بود با گرامی داشت یاد و خاطر شهیدن رجایی و باهنر و تسلیت ایام عزاداری حضرت سید الشهدا علیه السلام ، پیام محرم و عاشورا را احیای فرهنگ ایثار و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: محرم امام حسین علیه السلام و قیام عاشورا پر از درسهای مختلف دینی، اخلاقی و عبرت آموز است و مهترین آن پیروی از امام زمان حاضر است. امام حسین علیه السلام برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.
وی در ادامه شهدا را بهترین مروجان فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: را شهیدان ما در امتداد راه شهدای عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام است، شهدا رفتند تا آرمانهای نظام اسلامی زنده بماند.مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: تبیین امر به معروف و نهی از منکر از اهداف مهم قیام امام حسین(ع) در نهضت عاشورا بود که ما باید ادامه دهنده راه این امام همام باشیم.
رستمیان در پایان با اشاره به سخنان شهید سردار سلیمانی تاکید کرد: همانگونه که سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کردند ما ملت امام حسینیم و باید اهداف امام حسین علیه السلام و شهدا یعنی همان امر به معروف و ننهی از منکر را در جامعه زنده کنیم ، اجرای امر به معرف و نهی از منکر سبب هدایت جامعه خواهد بود و قطعا رضایت خداوند را در پی خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود