15 شهریور 1399
شماره خبر: 241376

بررسی مشکلات و چالش های مشاوره تلفنی ۱۴۸۰

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بررسی مشکلات و چالش های مشاوره تلفنی ۱۴۸۰


جلسه هم اندیشی مدیر بهزیستی کرج و پرسنل ۱۴۸۰برگزارشد .
فتاح پور مدیر بهزیستی کرج پس از بررسی مشکلات و چالش های ۱۴۸۰گفت : با انتشار ویروس کرونا نیاز به مشاوره تلفنی ۱۴۸۰بیشتر از گذشته احساس شده و سازمان بهزیستی برای ارایه خدمات بیشتر تمهیداتی را جهت توسعه خدمات روانشناختی و مشاوره‌ای از طریق مرکز مشاوره تلفنی ١٤٨٠ (صدای مشاور) با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان در دستور کار خود قرار داد.او درباره تاریخچه تأسیس مرکز مشاوره و خدمات تلفنی ۱۴۸۰افزود:این خط مشاوره از سال ٧٤ در کشور و در استان البرز از مهر ۹۲ شروع به فعالیت کرده است ودر حال حاضر با در اختیار داشتن کادر تخصصی مشاوران و روانشناسان واجد صلاحیت فعالیت خود را از هشت صبح تا ١٢ شب ارائه میدهند.فتاح پور ادامه داد: از آغار بحران کووید١٩ در استان به مشاوران مرکز آموزش تخصصی لازم در زمینه اجرای پروتکل مربوط به زمان بحران ارائه شد و مشاوران به صورت تخصصی وحرفه‌ای و با نظارت و سوپروایزری علمی و اخلاقی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.وی درباره سختی کار در استان البرز و شهرستان کرج بیان کرد: شهرستان کرج به دلیل مهاجرت و داشتن مناطق حاشیه ای چالش ها و مشکلات بیشتری دارد که پرسنل تخصصی مرکز با تحصیلات ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره است که در حیطه‌های کودک و نوجوان، خانواده، ازدواج، بالینی توانبخشی و مشاوره در زمینه درمان اعتیاد به خدمت رسانی مشغول هستند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود