31 شهریور 1399
شماره خبر: 242273

رشادت های هشت سال دفاع مقدس به آیندگان انتقال یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فرمانده انتظامی البرز گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا حماسه ها و دلاور مردی های رزمندگان اسلام برای جوانان این مرزو وبوم بازگو و انتقال یابد.

سردار عباسعلی محمدیان دربازدید از ۲ خانواده جانباز و ایثارگر استان البرز افزود: امنیت و آرامش امروز حاصل ایثار و از خودگذشتگی غیورمردانی است که جان خود را برای امنیت کشور با مخاطره روبرو کردند.
وی خاطرنشان کرد : انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) جوانانی تربیت کرد که وقتی زندگینامه آن ها را مطالعه می کنیم، از سبک زندگی و ویژگی های خاص آنها حیرت زده می شویم.سردار محمدیان گفت: در طول انقلاب اسلامی حماسه ها و دلاورمردی های فراوانی رخ داده است، اما هفته دفاع مقدس نقطه عطف و یادآور ایثار و شجاعت شهدا و جانبازان است.وی با اشاره به سختی هایی که خانواده شهدا و جانبازان متحمل می شوند اظهار داشت: خدمت به کسانی که جان و فرزندانشان را فدای اسلام و انقلاب کرده اند در پیشگاه خداوند جایگاه ویژه دارد.فرمانده انتظامی ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده شهدا و جانبازان گفت:نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان انقلابی بر خود واجب می داند تا راه شهدا و جانبازان را ادامه دهد و از ارزش های آن ها دفاع کند. سرتیپ بازنشسته فرهنگ عبدالهی به مدت ۱۰ سال در کشور عراق اسارت را تحمل کرده و سرتیپ بازنشسته منوچهر ظهیری در نبرد حق علیه به جانبازی ۴۰درصد نائل آمده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود