17 آبان 1390
شماره خبر: 2430

اکبریان عنوان کرد: رکود در اجرای پروژه قطار شهری باید به پایان برسد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اکبریان عنوان کرد: رکود در اجرای پروژه قطار شهری باید به پایان برسد

نماینده مردم کرج،‌ اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تلاش مسئولان رکود موجود در فعالیت های سازمان قطارشهری این کلانشهر به اتمام رسد و عملیات عمرانی خطوط کمالشهر و شهید سلطانی با پیشرفت مطلوبی ادامه یابد.
عزیز اکبریان اظهار داشت: طی دو سال گذشته با تدبیر مدیریت شهری کرج پروژه های عمرانی مطلوبی در این کلانشهر اجرا شد که زمینه های آسایش و رفاه شهروندان به وجود آمد.
وی افزود: در واقع طی چند سال گذشته، مدیریت شهری کرج به شناسایی مشکلات و نیازهای شهروندان پرداختند و توانستند در این زمینه موفق عمل کنند.
این مسئول عنوان کرد: هم اکنون کلانشهر کرج به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و پروژه های مختلف و مطلوبی در این زمینه هم اکنون در حال اجراست.
اکبریان ادامه داد: امید می رود که با تدبیر استانداری و مدیریت شهری کرج، رکود موجود در فعالیت های سازمان قطارشهری این کلانشهر به اتمام رسد و عملیات عمرانی خطوط کمالشهر و شهید سلطانی با پیشرفت مطلوبی ادامه یابد.
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با اشاره به اختصاص حدود سه میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی ورودی محمدشهر از سوی شهرداری کرج و ضمن تقدیر از این اقدام شهرداری، اظهار داشت: این پروژه از سوی شهرداری آغاز شده و امید می رود که طی وعده های اعلام شده تا پایان سال جاری به اتمام رسد.



منبع: مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود