22 اسفند 1390
شماره خبر: 5742

منطقه جدیدی به مناطق 12 گانه شهرداری کرج افزوده نمی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

منطقه جدیدی به مناطق 12 گانه شهرداری کرج افزوده نمی شود

سپیدار آنلاین: شهردار کلانشهر کرج گفت: تا چند سال آینده منطقه جدیدی به مناطق 12 گانه شهرداری کرج افزوده نمی شود و تمام تمرکز مسئولان به ارائه خدمات به دیگر مناطق است.
سید علی آقازاده در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهار داشت: طی ایام دهه فجر و هفته وحدت امسال بیش از 15 میلیارد تومان پروژه در بخش های مختلف عمرانی در کلانشهر کرج اجرا شد. وی افزود: این میزان پروژه بیشتر از سالهای گذشته بود که در این زمینه تا پایان سال جاری پروژه های مختلفی در کرج افتتاح خواهد شد. این مسئول عنوان کرد: در سال جاری 450 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه عمرانی به شهرداری اختصاص یافته که در این زمینه پروژه های مطلوبی اجرا شد. آقازاده با اشاره به احداث شش تقاطع غیرهمسطح در این کلانشهر ادامه داد: طی سال گذشته شهرداری کرج عملیات اجرای این پروژه عمرانی را آغاز کرد که طی ایام دهه فجر پل بصیرت سه راه انبار نفت افتتاح شد.
شهردار کلانشهر کرج با اشاره به حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای پروژه های عمرانی یادآور شد: تا پایان سال 90 روند افتتاح پروژه های عمرانی در کرج ادامه دارد.
این مسئول با اشاره به اینکه بودجه شهرداری در سال جاری بیش از 800 میلیارد تومان بوده، افزود: در این زمینه بودجه امسال رشد مطلوبی داشته که مرهون حمایت های اعضای شورای شهر است. آقازاده اظهار داشت: طی سال جاری شهرداری کرج بین شهرداری های کلانشهرهای کشور در کسب و تحقق درآمدهای پیش بینی شده رتبه اول را کسب کرد.
شهردار کلانشهر کرج اعلام کرد: این مهم نشان دهنده نگاه کارشناسی اعضای شورای شهر در تدوین بودجه 90 بود. وی عنوان کرد: طی دو سال گذشته دو منطقه 11 و 12 به تعداد مناطق شهرداری کرج افزوده شد و تا چند سال آینده تعداد مناطق شهرداری افزایش نمی یابد. این مسئول گفت: از اولویت های شهرداری کرج افزایش ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در نقاط مختلف به خصوص محلات محروم و روستاها است تا زمینه های رضایت مندی آنها فراهم شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود