11 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 24539

کارگران در تولید و اقتصاد کشور نقش اساسی دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کارگران در تولید و اقتصاد کشور نقش اساسی دارند


سپیدارآنلاین: علی ایمانی اظهار داشت: کارگران در تمام عرصه‌ها و به ویژه در اقتصاد و تولید کشور نقش اساسی و قابل توجهی دارند، لذا رفع مشکلات آنان و توجه به دغدغه‌های آنان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها باشد.
وی ادامه داد: براساس نامگذاری‌های سال‌های گذشته توسط مقام معظم رهبری نقش کارگران در تحقق این شعارها بسیار اهمیت داشته است. ایمانی افزود: هم اکنون تعداد 20 هزار و 73 نفر در استان البرز مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند. این مسئول اظهار داشت: در این راستا همچنین 379 هزار و 765 جمعیت کارگران بیمه شده استان هستند که از این تعداد 252 هزار و 930 نفر شامل بیمه اجباری هستند.
مدیر کل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد 745 حادثه توسط بازرسان کار در استان بررسی و 691 مورد بازرسی برای شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز انجام و هزار و 560 نفر اتباع غیرمجاز شناسایی شده‌اند. وی تصریح کرد: سال گذشته حدود 15 هزار دادخواست در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف استان رسیدگی شد که برای برخی رأی صادر شد و مواردی هم منجر به سازش شد.
1000 شورای سازش در البرز تشکیل شد
ایمانی در سخنان خود با اشاره به تشکیل شورای سازش در استان البرز اذعان کرد: در سه ماه اخیر نیز بیش از هزار شورای سازش در واحدهای تولیدی، تشکلات کارگری، انجمن‌های صنفی و اتحادیه‌ها و حتی در

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود