26 آذر 1399
شماره خبر: 246622

ارائه خدمت به ایثارگران از طریق سامانه 1616

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ارائه خدمت به ایثارگران از طریق سامانه 1616


رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استان البرز گفت: ایثارگران عزیز میتوانند از طریق خطوط تلفنی 1616 خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

حسین قلی پور با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: بنیاد در راستای حفظ سلامتی ایثارگران معظم و به‌منظور کاهش ترددهای غیرضروری از طریق تلفن 1616 پاسخگوی مشکلات ایثارگران خواهد بود و ایثارگران عزیز می‌توانند درخواست‌های خود را از این سامانه با کارشناسان بنیاد در میان بگذارند.وی در ادامه تصریح کرد: تماس تلفنی کارشناسان بنیاد با ایثارگران و ارائه خدمات از طریق سامانه برخط نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای تکریم ارباب‌رجوع و ارتقای دولت الکترونیک و به‌منظور خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی جامعه معزز ایثارگری در حال انجام است.رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استان البرز افزود: برقراری تماس تلفنی با ایثارگران با اهداف احوالپرسی، برقراری ارتباط عاطفی و جویا شدن مداوم از وضعیت زندگی این عزیزان به‌صورت منظم از سوی بنیادهای تابعه صورت می‌گیرد و در این تماس‌ها مسئولان مربوطه با استفاده از ظرفیت‌های موجود و مشارکت‌های دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم را جهت رفع مشکلات ایثارگران انجام خواهند دادند.قلی پور گفت: در 9 ماهه ابتدایی سال 99 تعداد 9 هزار و 659 تماس تلفنی از طریق سامانه 1616 و تعداد 10 هزار و 990 تماس تلفنی از طرف بنیاد با ایثارگران برقرار شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود