25 آبان 1390
شماره خبر: 2472

مدیرکل بهزیستی استان البرز خبر داد: راه‌اندازی مرکز بازپروری زنان آسیب دیده در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مدیرکل بهزیستی استان البرز خبر داد: راه‌اندازی مرکز بازپروری زنان آسیب دیده در کرج

مدیر کل بهزیستی استان البرز از راه‌اندازی نخستین مرکز بازپروری زنان آسیب دیده در کرج خبر داد.
مرتضی مکاریاندر بازدید از مراکز تحت پوشش بهزیستی استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام در راستای ساماندهی زنان و دختران آسیب دیده و برای نخستین بار در کرج راه‌اندازی خواهد شد.
وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مرکز تا پایان سال جاری در استان البرز راه‌اندازی خواهد شد.
این مسئول در ادامه سخنان خود از استانداردسازی مراکز اورژانس اجتماعی البرز تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این استانداردسازی‌ها نیز به منظور ارائه خدمات بیشتر به مراجعه کنندگان انجام می‌شود.
وی افزود: باید برنامه‌ریزی‌های اساسی را به منظور توسعه خدمات و افزایش توانمندی‌های خود انجام دهیم.
مکاریان یکی دیگر از برنامه‌های این مرکز را افزایش تیم‌های خدمات اجتماعی سیار 123 و ارائه خدمات اجتماعی به صورت شبانه روزی عنوان کرد و گفت: آسیب دیدگان اجتماعی و کسانی که به نوعی با این مراکز سر و کار دارند باید از تمامی خدمات مراکز استفاده کرده و ما نیز باید تمام ظرفیت‌های خود را به منظور ارائه خدمات به این قشر از جامعه فراهم کنیم.
وی ارائه مشاوره‌های خانوادگی و دیگر خدمات را از مهم‌ترین برنامه‌های این مرکز عنوان کرد.مکاریان در ادامه سخنان خود بر ساماندهی کودکان خیابانی تأکید کرد و گفت: متأسفانه مرکز ساماندهی کودکان خیابانی در البرز از استانداردهای لازم برخوردار نیست.
وی این مرکز را بسیار حساس برشمرد و افزود: از آنجایی که در این مرکز کودکان و نوجوانان آسیب دیده اجتماعی و کودکان خیابانی نگهداری می‌شوند لذا باید تمامی تدابیر لازم به منظور نگهداری دقیق از آنها اندیشیده شود.
مدیر کل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: برای توسعه ارائه خدمات بهزیستی خیران نیز می‌توانند به این مراکز کمک کرده و خود را در اجر معنوی این مهم شریک کنند.
مکاریان در این بازدید از چگونگی ارائه خدمات مراکز حمایتی شهید ارشاد، مرکز ساماندهی کودکان خیابانی هادی، اورژانس اجتماعی و مرکز ماهدشت بازدید کرد.



منبع: فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود