11 مهر 1391
شماره خبر: 12515

وجود 750 سالمند در مراکز نگهداری از سالمندان استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

وجود 750 سالمند در مراکز نگهداری از سالمندان استان البرز

سپیدار آنلاین: مدیرکل سازمان بهزیستی استان البرز گفت: حدود750 سالمند در مراکز نگهداری در استان البرز حضور دارند که اکثر آنها مجهول الهویه هستند.
مرتضی مکاریان در حاشیه نخستین همایش طب سالمندی که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با بیان این مطلب اظهار داشت: آمار واقعی سالمندانی که در استان به ثبت رسیده است 501 نفر است. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 12 مرکز فعال سالمند در استان البرز وجود دارد، افزود: اكنون 750 سالمند در اين مراكز نگهداري مي شوند که به صورت شبانه روزی به سالمندان زن و مرد خدمات توانبخشی ارائه می دهد.
ارائه خدمات مطلوب به سالمندان استان البرز
این مسئول در ادامه از ارائه خدمات رساني به سالمندان در استان البرز خبر داد و افزود: از جمله خدماتی که سازمان بهزیستی به سالمندان ارائه می کند،ویزیت رایگان تستهای سلامت، در مراکز به صورت روزانه است. وی افزود: ارائه خدمات رساني به سالمندان در منازل نیز يكي از برنامه هاي مهم و در دست اجراي سازمان بهزيستي است. این مسئول ارائه آموزشهای لازم به خانواده سالمندان را از جمله خدماتی عنوان کرد که این سازمان در صدد انجام آن است. مکاریان در ادامه از سایر دستگاههای خدمات رسان خواست تا با همکاری با این سازمان خدمات ویژه ای را برای این قشر از جامعه انجام دهند. وي تاكيد كرد:‌ كاركنان اين مركز تمام تلاش خود را براي حفظ منزلت سالمندان و ارائه خدمات مناسب به آنان بكارگرفته اند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود