20 دی 1399
شماره خبر: 247926

برقراری تماس های تلفنی مستمر در جهت کسب رضایتمندی ایثارگران

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برقراری تماس های تلفنی مستمر در جهت کسب رضایتمندی ایثارگران


رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات استان البرز از برقراری تماس های تلفنی مستمر در جهت کسب رضایتمندی ایثارگران خبر داد.

حسین قلی پور از برقراری تماس های تلفنی مستمر در جهت کسب رضایتمندی ایثارگران خبر داد و گفت: تکریم و رضایتمندی ایثارگران در اولویت بنیاد قرار دارد لذا تمام تلاش کارکنان بنیاد بر این امر گذاشته شده است.وی در ادامه تصریح کرد: اجرای برنامه «پاسخگویی تلفنی و ارزیابی و نظر سنجی تلفنی از خدمات گیرندگان از بنیاد استان البرز» توسط اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات به صورت مستمر انجام میگیرد تا بتوانیم سطح رضایت جامعه هدف از خدمات بنیاد را به طور مستمر ارزیابی و در صورت وجود نواقص، مشکلات را بررسی و مرتفع کنیم.رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایان استان البرز افزود: امیدواریم با عملکرد خود بتوانیم خدمتی ارزشمند در کنار رضایتمندی به ایثارگران عزیز ارائه کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود