3 فروردین 1400
شماره خبر: 251813

پشتیبانی و مانع زدایی از تولید لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پشتیبانی و مانع زدایی از تولید لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به اهمیت شعار سال گفت: پشتیبانی و مانع زدایی از تولید لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی به نامگذاری امسال به نام "سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در شرایط خاص کنونی حمایت دولت و صاحبان سرمایه در کنار تسهیل گری قانونی توسط مجلس شورای اسلامی گره گشای موانع تولید در کشور است .
وی تاکید کرد که نظام قضایی و اداری کشور باید قاطعانه در مقابل قاچاق کالا ایستادگی کنند و نگذارند تولید داخلی آسیب ببیند.
ایمانی گفت : نامگذاری امسال نشان از اهمیت اقتصاد دارد و این اهمیت نیازمند توجه مسوولان برای بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی حاکم بر جامعه است.
وی با بیان اینکه تولید از ارکان اساسی اقتصاد هر کشوری است، بیان داشت: اگر تولید نباشد زندگی و معیشت مردم مختل خواهد شد؛ اقتصاد کشورها یا بر پایه خام فروشی یا فرآوری مواد خام و معدنی و یا تجارت تولیدات صنعتی، کشاورزی، منسوجات و به طور عام بر تولیدات سخت افزاری و یا نرم افزاری استوار است.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: اصرار رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال های اخیر حول محور اقتصاد مقاومتی و کار و تولید و حمایت از تولید داخلی بیاتگر اهمیت توجه به اقتصاد داخلی است.
به تولید ، پشتیبان، مانع زدایی سرآمد همه شعارها در رابطه با تولید داخلی و جامه عمل پوشاندن به آنرا والاترین خدمت به کشور و مقتدرانه ترین گام برای استقلال اقتصادی محسوب کرد.
شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود