3 آذر 1390
شماره خبر: 2525

ارزیابی نیروهای انسانی در منطقه 5 کرج توسط ارباب رجوع

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ارزیابی نیروهای انسانی در منطقه 5 کرج توسط ارباب رجوع

مدیر منطقه 5 شهرداری کرج تکریم ارباب رجوع را اولویت اول شهرداری دانست و گفت:ارزیابی نیروهای انسانی در منطقه 5 توسط ارباب رجوع صورت می گیرد.
حسین صدرایی اظهار داشت:از ماه جاری ارزیابی نیروهای شاغل در شهردری منطقه با ارائه فرم های نظر سنجی که در اختیار ارباب رجوع قرار می گیرد انجام می شود و در این زمینه با متخلفان برخورد و پرسنل موفق تشویق خواهند شد.وی تکریم ارباب رجوع را امری مهم تلقی کرد و افزود: شهرداري به عنوان يك نهاد اجتماعي به افراد به عنوان اجزاي جامعه خدمات ارائه مي دهد، بنابراين بايد كرامت انسان ها در اين نهاد كاملا مد نظر قرار گيرد.
این مسئول خاطرنشان کرد:مردم بايد باور كنند كه شهرداري پيگير مطالبات آنان به نحو احسن و در حد توان است و اين امر از لحاظ رواني موجب احساس امنيت و آرامش و در نهايت مشاركت همه جانبه مردم مي شود.
صدرایی افزود: خدمات‌رساني سريع ، صحيح و اصولي مبتني برخواست‌ها و نيازهاي شهر و شهروندان را اصلی ترین وظیفه مدیران و کارکنان شهرداری منطقه 5 برشمرد و گفت: خدمت صادقانه به مردم رسالت ذاتي مجموعه مدیریت شهری است که برنامه ها و سیاستهای کاری خود را بر اساس آن اجرا می کند.این مسئول تسریع در امر خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم را ضروری ارزیابی و بیان کرد:فلسفه وجودی شهرداری به عنوان نهادی خدمات رسان پیگیری و رفع مشکلات شهروندان است .
وی تأکید کرد : بررسی مشکلات و انتقال نقطه نظرات شهروندان یکی از مواردی است که در دستور کار اعضای شهرداری منطقه 5 کرج قرار دارد و در این راستا بازدید مستمر از منطقه وملاقات مردمی در شهرداری منطقه 5 انجام می شود.
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج خاطر نشان کرد: رضایتمندی مردم اصلی ترین موردی است که مدیران منطقه باید با سرلوحه قرار دادن آن به دنبال ایجاد تحول در منطقه باشند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود