8 مهر 1400
شماره خبر: 256937

دستگیری 62 سارق و کشف 84 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



فرمانده انتظامی شهرستان کرج از اجرای طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 62 سارق دستگیر و تاکنون 84 فقره سرقت کشف شده است.
سرهنگ"علی قاسم پور بیان داشت: در راستای پاسخ به مطالبات مردمی و ادامه طرح های پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز در سطح شهرستان کرج اجرا شد.وی افزود: در اجرای این طرح که در 2 مرحله در 48 ساعت گذشته به اجرا درآمد با انجام اقدامات اطلاعاتی - پلیسی 62 سارق شناسایی و دستگیرشدند که در تحقیقات صورت گرفته متهمان تاکنون به 84 فقره سرقت اعتراف کرده اند.فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به کشف 17 دستگاه خودرو مسروقه در این طرح، یادآور شد: همچنین در این طرح 71 معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و تحویل آن ها مراکز بازپروری داده شد.این مقام انتظامی تصریح داشت: در اجرای این طرح 60 دستگاه خودرو و 111 دستگاه موتورسیکلت به دلیل تغییر وضعیت، آلودگی صوتی و.. توقیف شدند.
سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به تاثیر اجرای طرح های پاکسازی اخیر در کاهش جرائم، خاطرنشان کرد: اجرای طرح های ضربتی برخورد با مخلان امنیت شهروندان با جدیت ادامه خواهد داشت و به شهروندان این نوید را می دهیم که با استمرار اجرای این طرح ها شاهد کاهش جرائم و ارتقاء امنیت در کرج خواهیم بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود