8 آذر 1390
شماره خبر: 2573

نورپردازي در اماكن ناامن كرج رضايت شهروندان را فراهم كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نورپردازي در اماكن ناامن كرج رضايت شهروندان را فراهم كرد

سپیدار آنلاین: مدير زيباسازي شهرداري كرج از اجراي طرح نورپردازي در اماكن ناامن اين كلانشهر به خصوص زير پلها خبر داد و گفت: اين اقدام موجب رضايت شهروندان شده است.
به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، پيمان بضاعتي پور در ميزگرد برنامه در جستجوي فردا در راديو البرز اظهار داشت: زيباسازي فرآيند توسعه بسترهاي بصري شهر است كه بايد در بدنه شهر انجام شود.
وي با تأكيد بر ايجاد فضاهاي مكمل براي زيباسازي شهري در كرج افزود: زيباسازي بخش هاي مختلفي از قبيل نورپردازي، مبلمان شهري، المان و آبنما را در بردارد.اين مسئول عنوان كرد: در اين زمينه از ابتدای سال 89 تاكنون هشت المان و آبنما در ميادين مختلف كلانشهر كرج مانند حافظ،‌الغدير، توحيد و ... احداث و طراحي شده است.بضاعتي پور از افزايش امنيت در نقاط ناامن كرج خبر داد و يادآور شد: در اين راستا زير پلهايي كه مكان نا امني را براي شهروندان به وجود آورده بود، به صورت كامل نورپردازي و زيباسازي شد.
مدير زيباسازي شهرداري كرج ادامه داد: طي چند سال گذشته روند زيباسازي در كلانشهر كرج بسيار مطلوب بوده است كه در اين زمينه طي سالهاي آينده نيز شاهد رشد چشمگيري از فعاليت ها در اين حوزه خواهيم بود.وي افزود: ‌در بخش زيباسازي هر طرحي كه از سوي فرد و يا سازماني مطرح مي شود، از سوي مشاور در كميسيوني شامل اعضاي شورا، سه معاون شهردار، مدير زيباسازي شهرداري، دو كارشناس و يك نفر دكتراي معماري مورد بررسي قرار مي گيرد و پس از تصويب در كميسيون زيباسازي،‌ به اداره امور پيمانهاي شهرداري براي جذب پيمانكار ارجاع داده مي شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود