9 آذر 1390
شماره خبر: 2580

در خواست اینترنت پر سرعت با تماس 2828

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

در خواست اینترنت پر سرعت با تماس  2828

سپیدار آنلاین: مهمان نواز مدیر کل اداره مخابرات استان البرز در جمع خبرنگاران رسانه ای اعلام کرد از این پس شماره تلفن 2828 در مرکز مخابرات استان البرز برای راه اندازی فوری خطوط تلفن اینترنت پر سرعت فعال خواهد بود .
وی گفت متقاضیان سرویس اینترنت پر سرعت می توانند با شماره 2828 تماس بگیرند و در خواست خود را مبنی بر راه اندازی اینترنت پر سرعت در این سامانه که توسط کارشناسان به روز می شود ثبت کرد.
سامانه CRM یا همان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، در اداره کل پشتیبانی 24 ساعته دارد و هفت روز هفته جوابگو مراجعین خواهد بود به گفته حسین مهمان نواز هم اکنون بیش از 915هزار مشترک تلفن ثابت و بیش از 17هزار مشترک اینترنت پرسرعت وجود دارد این سامانه از این حیث راه اندازی شده است که بتواند به حجم در خواست های مردم پاسخ دهد. به گزارش خبرنگار سپیدار آنلاین: حسین مهمان نواز همچنین تاکید کرد ضریب نفوذ تلفن ثابت حدود 40 درصد است اما در حوزه اینترنت پر سرعت نمی توان رقم دقیقی را مشخص کرد.وی خاطر نشان کرد: طرح CRM به صورت پایلوت در انسانی البرز در حال انجام است و در مدت زمان کوتاه به استان تهران و سایر استان ها گسترش می یابد. وی گفت: راه اندازی این طرح با هدف احترام به حقوق مشتری می باشد توسط همکاران مخابرات و با حمایت مخابرات استان تهران انجام شده و کاملا ساخته مجموعه مخابرات است و در نصب پشتیبانی آن از نیروهای برون سپاری استفاده است. در راستای واگذاری وارونه خدمات زمان محدود طول می کشد .تماس با این سامانه هیچ هزینه ای ندارد و پشتیبانی آن 24ساعته می باشد. وی افزود: در ارائه خدمت تمام نیروهای بخش مخابرات را با امکان تغییر ماهیت در نوع فعالیتشان حفظ کردیم.وی همچنین خبر داد: محدودیت اینترنت پر سرعت برای مشترکان خانگی 128 کیلوبیت بر ثانیه، مشاغل می توانند تا سقف 256 کیلوبیت بر ثانیه یا 512 کیلوبیت بر حسب فعالیت می باشد.در پایان مهمان نواز مژده های حاکی از اینکه به مناسبت هفته بسیج و تقان آن باره اندازی سامانه 2828 متقاضی اینترنت بر سرعت تا 1ماه رایگان می باشد .

ميهمان
پاسخ 4/04/1391 - 09:13 فریبا خیرآبادی
با سلام .من خیلی دوست دارم در خانه اینترنت پرسرعتداشته باشم .لطفا راهنمایی کنی .منزل ما واقع در سبلان است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود