14 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6745

مشاغل خاص در البرز اینترنت پرسرعت دریافت می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مشاغل خاص در البرز اینترنت پرسرعت دریافت می کنند

مدیرکل مخابرات استان از اعلام شیوه های جدید دریافت ای دی اس ال همزمان با روز جهانی ارتباطات خبر داد و گفت: مشاغل خاص نیز به فراخور فعالیت خود اینترنت پرسرعت دریافت می کنند.
حسین مهمان نواز پیرامون نحوه دریافت اینترنت پرسرعت در استان البرز گفت: متقاضیان ای دی اس ال به دو روش حضوری و تلفنی می توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. وی افزود: روشهای دیگری نیز در دستور کار مخابرات استان قرار دارد و همزمان با روز جهانی ارتباطات اعلام خواهدشد. مهمان نوازعنوان کرد: متقاضیان ای دی اس ال بعد از تماس با شماره تلفن 2828 می توانند درخواست خود را مطرح کرده و خدمات مورد را دریافت نمایند. ادامه داد: بعد از ارائه درخواست با هماهنگی مشترک نصب و راه اندازی اینترنت در محل صورت می گیرد.
ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به شغل های خاص
مدیرکل مخابرات استان البرز در بخش دیگری مشاغل خاص را از جمله واجدین اولویت دار دریافت اینترنت پر سرعت برشمرد و گفت: سرعت معمول اینترنت 128 است اما دانشجویان، اعضای هیئت علمی، قضات و...به فراخور نیازشان اینترنت پرسرعت دریافت می کنند وی سرعت 256 ،هزارو 24 و 2 هزار و 48 را از جمله پهنای باند اینترنت با سرعت بالا ذکر کرد و افزود: افراد مذکور به تناسب نیازشغلی خود از سرعت های مختلف اینترنت بهره مند خواهند شد. مهمان نواز در پایان سامانه 2828 مخابرات را آماده ارائه خدمات اینترنتی به مشترکان استان البرز اعلام کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود