8 آذر 1400
شماره خبر: 259819

زمینه اشتغال برای ۶۵۴ مددجو زندان رجایی شهر کرج فراهم شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر زندان رجایی شهر کرج اعلام کرد که با راه اندازی کارگاه های مختلف زمینه اشتغال نشسته برای ۶۵۴ مددجو این زندان فراهم شده است.
الله کرم عزیزی اظهار داشت: این مددجویان دررشته های صنایع دستی قلاب بافی، منجوق دوزی، توربافی، عروسک دوزی ، تسبیح سازی و امثال آن فعالیت می کنند.
وی اضافه کرد: توانمندسازی برای تغییر شخصیت، کاهش آسیب و اصلاح رفتارهای پر خطر زندانیان با هدف عدم بازگشت دوباره به زندان به واسطه فراگیری حرفه زمینه اشتغال برای مددجویان فراهم شده است. عزیزی گفت: ایجاد امکانات و شرایط لازم جهت اشتغال نشسته مددجویان موجب شده تا این افراد بنا به استعداد و ذوق هنری خود با فعالیت در رشته مورد علاقه درآمد کسب نمایند.وی با اشاره به اینکه در زندانبانی اسلامی به مقوله اشتغال زندانیان توجه خاصی شده است ، افزود: این قدم مثبت در اصلاح و تربیت زندانیان موثر بوده و باعث کاهش آسیب رفتارهای پر خطر می شود.مدیر زندان رجایی شهرکرج خاطرنشان کرد : با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد مددجویان دارای مهارت با ورود به زندان از طریق آموزش فرد به فرد زمینه اشتغال نشسته را فراهم کنند.وی یادآورشد که مددجویان با اشتغال نشسته از طریق فروش محصولات خود درآمد کسب می نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود