13 آذر 1390
شماره خبر: 2704

اصحاب رسانه باید به صورت همه جانبه به رویدادها توجه داشته باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اصحاب رسانه باید به صورت همه جانبه به رویدادها توجه داشته باشد

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: اصحاب رسانه باید توجه همه جانبه ای به مسایل و رویدادها داشته باشد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، ' ناصر رجبی ' در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزود: نظارت ، سیاست گذاری و ساماندهی چرخه اطلاع رسانی برعهده این شورا است.
وی اضافه كرد: مناسبت های مذهبی و دینی باید به نحوی شایسته برای اقشار مختلف مردم تبیین شود. رجبی در ادامه اظهار داشت: كمیته های بصیرت افزایی و بانوان باتوجه به احساس نیاز به ستاد انتخابات استان البرز افزوده شده است.معاون سیاسی استاندار البرز بیان داشت: دستگاههای فرهنگی از جمله امور مساجد ، ائمه جمعه و جماعات و دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی در كمیته بصیرت بخشی به جامعه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش ویژه ای دارند.رجبی افزود: بیش از نیمی از افراد جامعه را قشر با ظرفیت بانوان تشكیل می دهند كه تشكیل كمیته بانوان در جریان انتخابات از این ظرفیت ها استفاده خواهد كرد.
رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز در بخش دیگری ، بر حضور جدی اعضای اصلی شورا در جلسات تاكید كرد و هشدار داد: درصورت بی توجهی به مقوله مهم اطلاع رسانی و جلسات این شورا اعضای دیگری با انگیزه تر جایگزین خواهند شد.باتوجه به مصوبه جلسه چهارم شورای اطلاع رسانی استان ، سرپرست سایت مهر استان البرز در این نشست با ارایه گزارش عملكرد ، درخواست هایی از سوی جامعه رسانه ای استان مطرح كرد كه برخی از آنها به عنوان مصوبه به تصویت اعضا رسید.اعضای شورای اطلاع رسانی نیز ضمن بررسی مصوبات قبلی راهكارهایی برای اطلاع رسانی صحیح و مناسب در استان ارایه كردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود