15 مرداد 1401
شماره خبر: 271199

مراسم وداع با پیکر شهید حرم عباس آسمیه در چهار نقطه استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



همزمان با هفتمین روز از ماه محرم الحرام، روز جمعه مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عباس آسمیه در چهار نقطه استان البرز برگزار شد.
پیکر مطهر شهید عباس آسمیه همراه با پیکر مطهر چهار شهید دیگر پس از هفت سال از زمان شهادتشان در منطقه خانطومان شهر حلب سوریه تفحص و شناسایی شد.
پیکر این شهدا که از هفته گذشته به ایران بازگشته پس از برگزاری مراسم تشییع و وداع در حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهدمقدس و سپس در تهران برای تشییع و به خاکسپاری به محل زندگیشان رفت تا بر روی دستان هم استانی های خود تشییع و در خانه ابدی خود و در جوار دیگر شهدا آرام گیرند.از صبح امروز جمعه مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید عباس آسمیه در شهرستان فردیس آغاز و سپس این پیکر مطهر در سه نقطه کرج در میان عزاداران حسینی حضور یافت.مراسم وداع در مسجد حضرت معصومه (س) خیابان ۱۳ آبان کرج، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) منطقه باغستان کرج و هیات انصارالامام (ره) رزمندگان اسلام برگزار شد. شهید عباس آسمیه در سال ۱۳۶۸ به دنیا آمد. بعد از اخذ مدرک دیپلم در بخش هوا و فضای سپاه مشغول خدمت شد.این شهید که فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد قزوین است در دی ماه سال ۱۳۹۴ داوطلبانه برای حراست از حرم آل الله به سوریه رفت و در روز ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۴ در سن ۲۶ سالگی در حلب شهید شد.مراسم تشییع و به خاکسپاری این شهید صبح فردا شنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح از مقابل کانون شهید سبحانی سپاه کرج آغاز و سپس در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده می شود.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود