26 مهر 1401
شماره خبر: 274442

مراسم تکریم و معارفه مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مراسم تکریم و معارفه مدیریت امور بین الملل دانشگاه با حضور رئیس حوزه ریاست، معاون درمان، معاون آموزشی و مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر محمد نوری سپهر از زحمات دکتر واعظی در دوران تصدی مدیریت امور بین الملل تقدیر و عنوان کرد: دکتر واعظی یکی از اعضای توانمند دانشگاه هستند که تحولات موثری را در حوزه مدیریت بین الملل دانشگاه رقم زدند. حوزه بین الملل نقش مهمی در شناساندن دانشگاه در عرصه جهانی دارد و در ادامه برای دکتر نوریان در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد. در ادامه دکتر شهروز یزدانی معاون آموزشی گفت: حوزه معاونت آموزشی ارتباطات نزدیکی با حوزه مدیریت بین الملل دارد. در طرح تحول و نوآوری آموزشی یکی از مسئولیت های ده گانه عزت مندی در عرصه بین الملی است و بسته هایی در این حوزه تعریف شده است . خوشبختانه دکتر واعظی تعامل بسیار بالایی در این امر داشتند. پیشرفت در عرصه بین الملل نیازمند یک برنامه ریزی اساسی و همت جمعی است.سپس دکتر واعظی گزارش جامعی در خصوص فعالیت ها و اقدامات انجام شده در مدیریت بین الملل ارائه داد.
وی گفت: خوشبختانه توانستیم با بازدید از دانشگاه علوم پزشکی تهران و الگو برداری، اساس نامه ساختار یافته ای را جهت مدیریت بین الملل تنظیم کنیم. شورای بین الملل دانشگاه تشکیل و ابلاغ اعضا نیز صادر شده است. سایت انگلیسی زبان دانشگاه تکمیل و بسیاری از زیر ساخت ها جهت جذب دانشجویان از خارج از کشور فراهم شده است و همچنین بروشور معرفی دانشگاه نیز برای دانشجویان خارجی گردآوری شده است. در پایان از فعالیت های دکتر امیر عباس واعظی با اهدای لوح تقدیری از سوی دکتر صیادی رییس دانشگاه تقدیر و دکتر نوریان به عنوان سرپرست مدیریت امور بین الملل دانشگاه معرفی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود