17 آذر 1390
شماره خبر: 2747

مشکلات تپه اسلام آباد با تدوین طرحی قابل اجرا رفع می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مشکلات تپه اسلام آباد با تدوین طرحی قابل اجرا رفع می شود

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مسائل و مشکلات تپه اسلام آباد با برنامه ریزی کارشناسی و تدوین طرحی قابل اجرا رفع می شود.
محمود دادگو در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با تاکید بر تعیین تکلیف وضعیت تپه اسلام آباد این مهم را از اولویت هایی که به جد در دستور کار شهردار قرار گرفته است، خواند.
وی با بیان اینکه، تپه اسلام آباد از جمله اراضی است، که بافت های فرسوده کرج را شامل می شود، افزود: مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شهرداری و شورای شهر برای شناسایی بافت های فرسوده اقدام به انجام کارهای کارشناسی شده می کند. این مسئول با تاکید بر تعیین تکلیف بافت های فرسوده این منطقه قدیمی عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج بر اساس آمار و معیارهای بافت فرسوده و منطبق با برنامه ریزی دولت در خصوص این بافت ها اقدام می کند. دادگو با اشاره به پیگیری های صورت گرفته از طریق شهرداری در خصوص تعیین تکلیف بافت های فرسوده تپه اسلام آباد گفت: مسائل و مشکلات تپه اسلام آباد به عنوان بافت فرسوده به طور جدی از سوی شورای اسلامی شهر کرج رصد می شود. وی ارائه دقیق اطلاعات در خصوص تعیین تکلیف بافت های فرسوده تپه اسلام آباد را از اهداف مهم شورای شهر کرج ذکر کرد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص تعیین تکلیف اراضی ساماندهی با بیان اینکه ، این اراضی در حال حاضر تعیین تکلیف شده است، اظهار امیدواری کرد: طرح اراضی ساماندهی در اسرع وقت از سوی هیات امنا و استانداری به شهرداری تحویل شود. دادگو تصریح کرد: با ارائه این طرح از سوی استانداری و هیات امنا به مجموعه مدیریت شهری کرج زمینه تصمیم گیری در خصوص تپه اسلام آباد از سوی شهردار فراهم می شود. وی گفت: انجام این مهم نقش بسزایی در به حداقل رساندن زمان حل مسائل و مشکلات تپه اسلام آباد ایفا می کند. دادگو، رفع مسائل موجود در بافت فرسوده تپه اسلام آباد را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه این مهم از اولویت های مهم مجموعه مدیریت شهری است، عنوان کرد: تعیین تکلیف اراضی باقی مانده که در ارتفاع بالای شهر قرار دارند نیز از دیگر برنامه های مهم شهرداری است. رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تلاش و اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در خصوص رفع مشکلات این اراضی گفت: هیئت امنا و استانداری کمک کنند تا مشکلات و مسائل این اراضی در قالب طرحی قابل اجرا تهیه و تدوین شود. دادگو تاکید کرد: قانون و ماده واحده مجلس در سال های 68 و 69 نیز بر این مهم تاکید داشتند. وی افزود: با تدوین طرح شهرداری می تواند با تکیه بر طرح تفصیلی شهر هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف اراضی واقع شده در تپه اسلام آباد اقدام کند.

ميهمان
پاسخ 27/11/1390 - 11:15 هموطن
با سلام وخسته نباشيد.
.به خدا تماميه اهاليه اسلام اباد از اين وضع خسته شده اند .لطفا تكليف ما ر اهالي را مشخص كنيد.به خدا اين وضع زندگي نيست كه ما داريم.نه ميشه ساخت و نه كسي خريدار هست.حداقل اين منطقه رو فرسوده اعلام كنيد تا كساني كه توانايي ساخت رو دارن بسازن يا به دست شهرداري و يا شركتهاي ساختماني بسپارن تا از اين وضعيت نا به سامان هر چه سري تر در بيايد.بابا مثلا به خدا تو مركز شهر هستيم.اما از يه روستا هم امكانات كمتر داريم.گناهمان چيست كه قشر ضعيف جامه هستيم.خدا وند به شما توفيق دهد.با سپاس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود